صندلی پلاستیکی پایه چوبی

حتما شما نیز با صندلی پلاستیکی پایه چوبی آشنا هستید و می دانید که تا چه اندازه می تواند در نمای ظاهری تاثیر مثبت را با خود به همراه داشته باشد. این دسته از صندلیها با کیفیتی بسیار بالا برای شما عزیزان توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شوند. شایان ذکر است که باید بدانید که صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی در بازار به نام صندلی پلاستیکی فانتزی نیز برای فروش عرضه می شوند. در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که باید در رابطه با صندلی پلاستیکی پایه چوبی بدانید، بپردازیم و بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

انواع صندلی پلاستیکی پایه چوبی

 

انواع صندلی پلاستیکی پایه چوبی

در تولید صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی بیشتر از مواد زیر استفاده می شود:

  • اکریلیک
  • پلی پروپیلن؛
  • پلی کربنات؛
  • مواد اولیه پلی اورتان؛
  • پلکسی گلاس؛

به همین دلیل است که می توان به راحتی انواع مختلفی از صندلیهای پلاستیکی را برای خود به همراه داشت. برخی از این صندلیها عبارت اند از:

انواع مدل های پایه چوبی دسته دار

این دسته از صندلیها همان طور که از نامشان پیداست دارای دسته هستند. می توانید در ابعاد مختلف این دسته از صندلیها را از طریق فروشگاه هیراد پلاست سفارش دهید. نکته حائز اهمیت این است که صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی دسته دار برای استفاده کودکان نیز مناسب هستند و می توانند زمینه ای امن برای نشستن کودکان به دلیل وجود دسته ها ارائه دهند. شایان ذکر است که صندلی پلاستیکی پایه چوبی دسته دار مناسب برای کودکان نیز توسط هیراد پلاست عرضه می شود.

انواع مدل های بدون دسته

این دسته از صندلیها نیز همان میزان که صندلیهای دسته دار دارای طرفدار هستند، طرفداران خود را با خود به همراه دارند. صندلی پلاستیکی پایه چوبی بدون دسته را می توانید به شکل ساده یا به همراه طرحهای مختلف توسط هیراد پلاست خریداری کنید.

انواع مدل های پایه چوبی به همراه میز مخصوص به خود

برخی از صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی وجود داشته که توسط هیراد پلاست عرضه می شوند که به همراه میز مخصوص به خود هستند. اگر صندلی پلاستیکی پایه چوبی رنگی را انتخاب کنید، به طبع میز آن نیز به همان رنگ و طرح برای شما عرضه خواهد شد.

صندلی پلاستیکی پایه چوبی کانتر

 

صندلی پلاستیکی پایه چوبی کانتر

یکی از انواع صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی، صندلیهای پایه چوبی کانتر هستند که بیشتر برای غذاخوری مورد استفاده قرار می گیرند. این دسته از صندلیها عموما بدون دسته تولید می شوند و همین موضوع نیز باعث شده تا وزن کلی بسیار پایینی را برای خود به همراه داشته باشند. صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی کانتر، در انواع رنگهای مختلف تولید و توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای فروش ارائه می شوند.

صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی مخصوص کانتر را می توانید با قیمتی عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید. می توانید همین حالا از طریق شماره تلفن درج شده در ابتدای این مطلب، اقدام به ثبت سفارش کرده و یا اگر ساکن شهر تهران هستید، همین حالا برای خرید حضوری این صندلیها اقدام کنید.

مشخصات انواع صندلی پلاستیکی پایه چوبی باکیفیت

 

مشخصات انواع صندلی پلاستیکی پایه چوبی باکیفیت

صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی در بازار امروز طرحهای بسیار تازه ای را برای خود به همراه دارند. هر یک از این طرحها به عنوان یک محصول پرفروش در بین افراد معرفی می شوند. به عنوان مثال، صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی یکی از بهترین طرحهایی است که تولید کنندگان برای عرضه صندلیهای پلاستیکی از آنها استفاده می کنند و فروش بسیاری را نیز از آن خود می‌ کنند. از سویی دیگر، مزایای طرحهای جدید صندلی پلاستیکی پایه چوبی نیز مورد بعدی است که خرید این محصول را بسیار افزایش داده.

اولین یا شاید مهم ترین مزیتی خرید صندلی پلاستیکی پایه چوبی در طرحهای جدید این است که هیچ آفتی وجود ندارد که از پلاستیک به عنوان غذا یا لانه لذت ببرد. این یک مزیت بزرگ است زیرا لازم نیست به فکر تماس با متخصص باشید تا به شما در محافظت از صندلیهای پلاستیکی خود در برابر این دسته از حشرات کمک کند.

مزیت دیگر که برای صرفه جویی در هزینه ها نیز بسیار مهم است این است که آنها برای مدت طولانی دوام می آورند و این دوام نیز به این دلیل است که هرکسی که شروع به خرید انواع صندلیهای پلاستیکی می کند، در واقع محصولی را خریداری می کنید که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. موادی که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و همچنین ضربه گیر بسیار خوبی نیز هستند. از این رو شما با خرید این محصول صرفه جویی در هزینه ها خود دارید.

plastic chairs

 

عرضه کننده صندلی پلاستیکی پایه چوبی

فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست امروزه به عرضه مستقیم این دسته از محصولات می پردازد تا افراد بتوانند با قیمتی بسیار مناسب نسبت به خرید صندلی پلاستیکی پایه چوبی اقدام کنند. صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی عرضه شده توسط هیراد پلاست از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و همچنین طرحهای بی نظیری را برای خود دارند.

شما با هر سلیقه ای می توانید از فروشگاه هیراد پلاست نسبت به خرید این دسته از صندلیهای پلاستیکی اقدام کنید. کافیست تنها ابتدا انتخاب کنید که چه مدل صندلی با چه رنگی برای خود می خواهید و سپس اقدام به خرید آن کنید. هیراد پلاست همچنین با عرضه مستقیم این محصول توانسته بیشتر بازار را از صندلیهای پلاستیکی پایه چوبی با کیفیت اشباع کند. پس شما می توانید به راحتی با انتخاب هیراد پلاست، این محصول را با قیمتی بسیار عالی خریداری کرده و در هر محلی که مد نظرتان است اقدام به استفاده از آنها کنید. شایان ذکر است که اگر در این زمینه به عنوان تولید کننده فعالیت دارید، می توانید برای کسب سود بیشتر و همچنین مشتریان بیشتر از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به فروش این محصول اقدام کنید.

از این که در این مطلب همراه ما بودید، سپاس گزاریم. امیدواریم که بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. اگر نیاز به اطلاعات بهتر و کامل تر در رابطه با صندلی پلاستیکی پایه چوبی دارید، می توانید همین حالا با کارشناسان مطرح هیراد پلاست ارتباط برقرار کنید.

هیراد پلاست همواره به دنبال بهترینها برای شما مشتریان عزیزان است. بهترین محصولات با کیفیتی عالی را از هیراد پلاست خریداری کنید.

plastic chair

0 / 5. 0

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *