صندلی پلاستیکی رستوران

صندلی پلاستیکی پایه فلزی در حال حاضر جزء پر طرفدارترین محصولات شرکت هیراد پلاست می باشد که امروز میخواهیم با شما به مطالب بیشتری راجب این محصول بپردازیم پس همراه ما باشید. شرکت هیراد پلاست با تولید و عرضه محصولات پلاستیکی جزء پیشگامان تولید ملی، هرساله با ارائه محصولات جدید، شگفتی و نوآوری را پدیدار می کند که کمتر شرکتی توانایی رقابت با آن را دارد. ما اینجا در هیراد پلاست با تولید انبوه و با صرف نظر از سود بیشتر درکنار شما عزیزان هستیم تا با ارائه بهترین کیفیت در کمترین قیمت رضایت مشتریان گرامی خود را به ارمغان بیاوریم.
از این رو در این قسمت قصد داریم صندلی پلاستیکی پایه فلزی شرکت هیراد پلاست که جزء جدیدترین محصولات این شرکت می باشد را را به شما معرفی کنیم.

 

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

مزایای استفاده از صندلی پلاستیکی پایه فلزی

صندلی پلاستیکی پایه فلزی محصول جدید و پرفروش شرکت هیراد پلاست، به عنوان اولین محصول ترکیبی این شرکت تولید و عرضه به بازار می شود. طی تحقیقات انجام گرفته مشخص شد که مردم دیگر تمایلی به استفاده از صندلیهای تمام فلزی و یا چوبی ندارند. یکی از این دلایل وزن زیاد و دشواری در جابجایی و انتقال این نوع صندلی ذکر شده است. همچنین این نوع صندلیها به دلیل جنس سخت و محکمی که دارند در اثر ضربه و یا پرت شدن هنگام جابجایی و نقل مکان باعث ایجاد خسارت و آسیب به وسایل دیگر و یا خود می شوند.

وقتی در تولید صندلی از چوب یا فلز استفاده می شود، مشخصا مقدار هزینه ای که برای تولید آن صرف می شود بالا میرود و طبعا قیمت آن برای عرضه بیشتر از تولید آن می شود. پس مقرون به صرفه نیست. از طرفی جنس چوبی و یا فلزی صندلی، پس از مدتی رنگ و لعاب خود را از دست می دهد و دیگر مانند روز های اول جذاب نیست. بخصوص اگر ضربه و خط و خشی بر آن وارد شود. از این رو ما در شرکت هیراد پلاست بر آن آمدیم تا با تولید محصولی سبک تر، ماندگار تر، مقرون به صرف تر و به همان اندازه مستحکم، بهترین جایگزین صندلیهای چوبی و فلزی را به شما معرفی کنیم.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

ویژگی های صندلی پلاستیکی پایه فلزی

صندلی پلاستیکی پایه فلزی محصول نوآوری شده ترکیبی شرکت هیراد پلاست می باشد که بدنه، دسته و پشتی صندلی از جنس پلاستیک است که این ویژگی در برابر جنس چوب و فلز آن بسیار سبک تر است. از این رو دیگر نگران انتقال و جابجایی آن حتی در تعداد بالا نباشید. طی تحقیقات انجام گرفته، هر ده صندلی پلاستیکی با پایه فلزی، به لحاظ وزنی، با یک صندلی تمام فلزی برابری می کند. این خود گواهی بر ادعای سبکی این محصول می باشد.

از طرفی جنس پلاستیکی بدلیل حافظه فشاری و کششی که در خود داراست، برعکس جنس چوبی و فلزی، راحتی بیشتری هنگام نشستن و استفاده از آن تجربه می کنید. صندلیهای تمام پلاستیک هیراد پلاست سالهاست به عنوان پر فروش ترین محصول این شرکت یاد می شود. با این وجود چرا با نوآوری باید محصول جدید با پایه فلزی را تولید کند؟ حال که مزیتهای جنس پلاستیک را گفتیم، می خواهیم دلیل ترکیب پلاستیک با پایه فلزی را عنوان کنیم. پایه فلزی باعث استحکام و حفظ بیشتر ساختار صندلی میشود که علاوه بر قوی بودن ظاهر به روزتر و اراسته تری دارد. بکار بردن فلز در پایه های این نوع صندلیها باعث مقاومت در برابر فشار حداقل 3برابر صندلی با پایه پلاستیکی می شود. ترکیب فلز و پلاستیک جز پرطرفدار ترین محصولات موجود می باشد.

 

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

بررسی بازار صندلی پلاستیکی پایه فلزی

از آنجایی که اکثر مشتریان صندلی پلاستیکی پایه فلزی ما معمولا رستوراندارها، تالاریها، باشگاه های ورزشی، استخر داران و کافی شاپها می باشند و از آنجایی که هرروزه با پذیرش تعداد بالا افراد و رفت و آمد زیاد باعث استفاده هر روزه و مکرر از صندلیها بدنبال جنس و کیفیت بالا می باشند،از این رو انتخاب آنها صندلی پلاستیکی با پایه فلزی می باشد که شرکت هیراد پلاست با تولید این محصول تماما توانسته است نیاز های آن ها را برطرف کند. علاوه بر اصناف ذکر شده در بالا از طرفی مشتریهای شخصی همیشه وجود دارند که متمایل اند این محصول را بخاطر عمر زیاد و کارایی بیشتر خرید کنند تا بتوانند مدت زیادی با خیال راحت از آن استفاده کنند. بنابراین به جرأت می توان گفت که صندلی پلاستیکی با پایه فلزی یکی از بهترین بازار های موجود در مقابل سایر محصولات را داراست.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

بهترین عرضه کننده صندلی پلاستیکی پایه فلزی

شرکت هیراد پلاست از آنجاییکه در صنعت تولید ملی یکه تاز است و دارای سالهای متمادی تجربه در تولید و عرضه محصولات پلاستیکی در بهترین کیفیت موجود بازار و با کمترین سود دارای بیشترین فروش است با تولید داخلی و عرضه و تزریق به بازار بدون واسطه جز محبوب ترین شرکتهای موجود در ایران می باشد. حال با تولید فلز در کارخانه های خود در کنار پلاستیک تولید شده  و ترکیب کردن هرچه بهتر و خلاقانه تر پلاستیک و فلز، قدرت و راحتی صندلی را توأم باهم پدید آورده است.

 

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

فروش مستقیم صندلی پلاستیکی پایه فلزی

همانطور که روز به روز بر طرفداران صندلی پلاستیکی با پایه فلزی افزوده می شود، هرروزه تقاضا برای خرید این محصول بالاتر میرود. از این رو شرکت هیراد پلاست توانسته است با تولید بیشتر و عرضه و پخش روزانه در بازار ایران تمام تقاضای این محصول را پوشش دهد. صندلی پلاستیکی پایه فلزی شرکت هیراد پلاست در انواع رنگهای مختلف و طرحهای به روز و خاص اماده ارائه به تمامی مشتریان عزیز می باشد.

شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت مستقیم از خود شرکت توسط سایت هیراد پلاست مشاهده کنید و انواع طرح و رنگ موجود را بررسی کنید و پس از انتخاب ابعاد مورد نظر و اطمینان از مشخصات محصول آن را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. شرکت هیراد پلاست با حذف دست واسطه ها علاوه بر رونق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی، باعث کم شدن اختلال در عرضه و فروش و همچنین کاهش قیمت نهایی محصول وصولی به مشتریان گرامی، با شعار سود کمتر و فروش بیشتر و کیفیت بهتر همواره حامی شما عزیزان بوده. همراهی شما گرامیان افتخار ماست.

صندلی پلاستیکی پایه فلزی

 

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *