صندلی حصیری ناصر پلاستیک

صندلی پلاستیکی رستوران یکی از انواع تولیدات جدید شرکت هیراد پلاست می باشد که امروز قصد داریم به برخی از سوالات متداول شما همراهان گرامی پیرامون این محصول جدید استقبال کنیم و مثل همیشه پاسخگو باشیم. درعناوین اصلی که در ادامه مطالعه می کنید سوالهای شما را پاسخ دادیم تا بیشتر از قبل شما را با این محصول آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید در انتها به راحتی با قیمتی عالی اقدام به خرید صندلی پلاستیکی رستورانی کنید.

صندلی پلاستیکی رستوران

 

علت فروش بالای صندلی پلاستیکی رستوران چیست؟

با این مقدمه که صندلی پلاستیکی رستوران نوعی از انواع صندلیهای پلاستیکی میب اشد که برای صرف غذا و نوشیدنی طراحی شده اند که این خود شامل کافی شاپها, فست فودها، چای خانه ها، رستورانها، سالنهای پذیرایی، کترینگ، تالار و باغ تالارها می باشد ولی تحت عنوان صندلی پلاستیکی رستوران شناخته می شود. امروزه که مشغله های کاری افزایش پیدا کرده است و زندگی ماشینی بر زندگی غالب شده است، دیگر فرصتی برای آشپزی به معنای واقعی پیدا نمی شود. ازاین رو کسب و کار غذاپزیها و رستورانها و غذای آماده بیشتر از گذشته رونق پیدا کرده است.

در گذشته مانند حال این حجم از تقاضا برای غذاهای اماده وجود نداشت که شاهد این حرف ما، شواهد میدانی اعم از افزایش بسیار زیاد شعب مختلف رستورانها، افزایش رستورانهای یک منطقه و تمایل چند برابری جمعیت به استفاده از غذاهای آماده که شما در گوشه کنار هر نقطه از این کشور شاهد تمامی آن می باشید. به همان اندازه که تقاضا غذای آماده بالا می رود مشتریان رستورانها افزایش میابد که این امر باعث رقابت بین فروشنده های مختلف می،شود. اینجاست که بعد از کیفیت غذا، دکوراسیون داخلی به بیشترین اهمیت خود می رسد. شما تصور کنید وارد رستورانی می شوید که از رنگ مرده برای صندلیهای خود انتخاب کرده است و یا صندلی و میز کثیفی دارد و حتی از انواع صندلیها با جنسهای مختلف استفاده کرده است، غذایی که آنجا میل کردید ناخودآگاه جزء بدترین غذاهای خورده شده در ذهن شما نقش ببنده.

دکوراسیون شامل میز و صندلی و رنگ پیش زمینه محیط رستوران می شود. ما اینجا در هیراد پلاست با تولید و عرضه صندلی پلاستیکی رستوران در بیشترین رنگ ممکن، به شما در ست کردن صندلیهای خود با هر تم و رنگی کمک می کنیم. بغیر از فراوانی انواع رنگ، با ارائه انواع مدل، کار را برای میزان کردن طراحی رستوران خود با این محصول راحت تر از قبل کردیم.

صندلی پلاستیکی رستوران

 

بعد از مقدمه ای که خدمتتون عرض شد با اولین سوالی در بین سوالات شما بیشترین تکرار را داشت شروع میکنیم که علت فروش بالای صندلی پلاستیکی رستوران چیست؟ صندلی پلاستیکی رستوران علاوه بر ویژگیهای عمومی یک صندلی خوب، از مزیتهایی دیگری نیز برخوردار است. که یکی از آنها قابل شستشو بودن و راحت و سریع تمیز شدن آن است. بدلیل رفت و آمد زیاد در رستورانها و کثیف شدن مکرر صندلیها، باید مکررا آنها را تمیز و ضدعفونی کرد و حداقل روزی یکبار آنها را شست. پس باید ضد رطوبت نیز باشد که هم براحتی شسته شود هم سریع خشک شود.

از ویژگیهای دیگر صندلی پلاستیکی رستوران می توان به سبک بودن آن اشاره کرد که امکان جابجایی و کم و زیاد کردن تعداد صندلیهای هر میز را براحتی برای شما به ارمغان می آورد. ویژگی بارز دیگر این محصول قابلیت روی هم گذاشتن و فیکس شدن آن است که برای انبار کردن صندلیهای اضافی در کمترین جا ممکن استفاده می شود. از آنجایی که بسیاری از رستورانها فضای آزاد برای سرو غذا دارند، صندلی پلاستیکی رستوران باید در مقابل افتاب ایمن باشد و تغیر حالت و یا تغیر رنگ در آن ایجاد نشود. راحتی در نشستن و پشتی مناسب باعث حس خوب در مشتری می شود که در ضمیر ناخوداگاه وی تاثیر بسیار مثبتی دارد.

از آنجا که تعداد رستورانهای بسیار زیادی داریم و هر کدام دکوراسیون خاص خود را دارد، صندلی پلاستیکی رستورانها باید رنگ و طرح بیشتری نسبت به دیگر انواع صندلیها داشته باشد. این ویژگیها باعث فروش زیاد صندلی پلاستیکی رستوران می شود که شرکت هیراد پلاست با افتخار جزء اولین شرکتهای تولید کننده صندلی پلاستیکی با رعایت تمام استانداردها و ویژگیهای ذکر شده، در ایران می باشد که کمک شایانی به صنفت رستورانها برای جلب مشتری بیشتر کرده است.

 

صندلی پلاستیکی رستوران

 

بررسی بازار صندلی پلاستیکی رستوران

همانطور که در عنوان قبل به آن پرداختیم، صندلی پلاستیکی رستوران، مزیتهای بسیار بیشتری نسبت به یک صندلی پلاستیکی معمولی را دارا می باشد. از این رو نه تنها در رستوران بلکه در خانه، اداره یا مغازه خود می توانید از آن استفاده کنید و منحصر به فقط غذاخوریها نمی باشد. به همین دلیل بسیار مورد توجه مشتریهای گرامی قرار گرفته است و باعث بالا ماندن بازار این نوع صندلی می شود. از طرفی همانطور که می دانید روز به روز بر تعداد رستورانها افزوده می شود و حتی بسیاری از آنها با افزایش مساحت خود، نیاز به افزایش صندلی پیدا می کنند. همه این موارد باعث می شود روز به روز بازار صندلی پلاستیکی رستوران بهتر شود.

صندلی پلاستیکی رستوران

 

معرفی یکی از بهترین مدل های صندلی پلاستیکی رستوران

حال در این بخش به معرفی یکی از انواع مدلهای صندلی پلاستیکی رستورانی پرفروش می پردازیم.

صندلی پلاستیکی مبلی

تمامی انواع صندلی پلاستیکی رستوران به دو دسته کلی صندلیهای با دسته و بدون دسته تقسیم می شود. انواع مختلف صندلی پلاستیکی شامل ساده، حصیری، مبلی، پایه بلند، تاشو و کودک می باشد که ما در این قسمت شما را با نوع مبلی آن که بر اساس داده های فروش شرکت هیراد پلاست جزء پر فروش ترین مدلهای موجود می باشد بیشتر آشنا کنیم. صندلی پلاستیکی رستوران نوع مبلی بدلیل داشتن تشک کوچک بر روی نشیمن گاه صندلی و حفظ آناتومی کمر، به راحت تر خوردن غذا و هضم آن کمک می کند. از طرفی این تشک کوچک چون قابل شستشو می باشد و همچنین به مواد ضدعفونی کننده حساس نمی باشد و عمر طولانی دارد مورد تحسین شما همراهان گرامی قرار گرفته است.

صندلی پلاستیکی رستوران

 

نحوه خرید اینترنتی صندلی پلاستیکی رستوران

شما برای دیدن تمامی انواع صندلی پلاستیکی رستوران هیراد پلاست به صورت حضوری باید یک روز کامل, بلکه بیشتر تایم بگذارید تا بتوانید تمامی محصولات تولید شده با عنوان صندلی پلاستیکی رستوران توسط هیراد پلاست را مشاهده کنید. از طرفی گنجاندن تمام انواع این محصول در یک مغازه امکان پذیر نیست. از این رو شما میتوانید به سایت هیراد پلاست مراجعه کنید. آنجا پس از دیدن محصول مورد نظر, طرح خورا پیدا کنید و رنگ مورد نظر خود را جستجو کنید. حال می توانید با مشخص کردن ابعاد آن خرید خود را کامل تر کنید. پس از تعیین تعداد لازم صندلی برای خرید می توانید این محصول با کیفیت را درب خانه تحویل بگیرید.

صندلی پلاستیکی رستوران

 

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *