صادرات بهترین گلدان پلاستیکی فشرده به کشور های مختلف خاورمیانه انجام می گردد کیفیت منحصر به فرد این گلدان ها و تنوع در طرح و رنگ و ابعاد باعث شده تا مورد توجه قرار بگیرد و متقاضی زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد. از صادرات بهترین گلدان پلاستیکی فشرده سود آوری های زیادی حاصل می گردد.

صادرات بهترین گلدان پلاستیکی فشرده

مقایسه گلدان پلاستیکی با گلدان سفالی

مقایسه گلدان پلاستیکی با گلدان سفالی  نگهداری از گل و گیاه در مدل های مختلف و متنوع امروزه رو بورس قرار دارد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

نگهداری گیاهان در انواع گلدان های سفالی و یا پلاستیکی رواج دارد و این گلدان ‌ها در اندازه ها و رنگ ها و مدل های مختلفی به عنوان یک المان برای زیبا سازی منازل استفاده می شود.

همچنین استفاده از گلدان های مختلف می‌تواند در تغییر روحیه اعضای خانواده تاثیر گذار باشد.

گلدان های مختلفی برای نگهداری گیاهان استفاده می‌شود که  گلدان پلاستیکی و سفالی از این قبیل گلدان ها هستند که برخی از معایب و مزایای آنها را با هم‌ مقایسه می کنیم.

گلدانهای پلاستیکی معمولاً سبک وزن هستند و مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارند و در رنگ‌های مختلف و مدلهای متنوع عرضه می شوند.

[av_icon_box position=’left’ icon_style=” boxed=” icon=’ue812′ font=’entypo-fontello’ title=” link=” linktarget=” linkelement=” font_color=’custom’ custom_title=” custom_content=” color=” custom_bg=” custom_font=” custom_border=” admin_preview_bg=”]
هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیرحضوری[/av_icon_box]

تمیز کردن گلدان های پلاستیکی نیز به راحتی امکان پذیر است.

گلدانهای سفالی معمولاً سنگین وزن هستند و به همین جهت احتمال واژگون شدن و افتادن آن ها کم است.

در تهیه گلدان های سفالی سوراخ های تعبیه شده است که از غرق شدن گیاه در آب جلوگیری می کند و باعث خروج آب از بدنه گلدان می گردد.

این گلدان ها نمک های مضر خاک را به سمت بیرون می فرستند.

معایب استفاده از گلدان های سفالی این است که احتمال شکسته شدن گلدان در اثر ضربه و آسیب رسیدن به ریشه گیاه وجود دارد.

برترین فروشندگان گلدان پلاستیکی فشرده

برترین فروشندگان گلدان پلاستیکی فشرده   گلدانهای پلاستیکی به خاطر قیمت ارزان و دوام و ماندگاری که دارند مورد توجه قرار گرفتند و نسبت به گلدان هایی با جنس های دیگر مصرف ‌کننده بسیار زیادی را به خود جذب کرده اند.

این محصولات نقش بسیار بالایی در زیباسازی فضا و دکوراسیون های داخلی دارند.

برترین فروشندگان گلدان پلاستیکی فشرده در سراسر نقاط کشور این محصولات را عرضه می کنند و متقاضی زیادی را به خود جذب کرده اند، فروشندگان این محصولات را در مدل ها و رنگ بندی متنوعی عرصه می کنند تا بتوانند نظر متقاضیان را به خود جذب کنند.

گلدانهای پلاستیکی معمولاً در اشکال مختلف گرد، مربع، مستطیل و… هستند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و اشعه uv دارند، فروش این محصولات در حجم های مختلف با قیمت های متفاوتی به صورت غیر حضوری از این سایت انجام می گردد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *