میز پلاستیکی دو طبقه

طراحی معاصر میز پلاستیکی دو طبقه توسط هیراد پلاست هم کاربردی است و هم در مد روز است.

این میز دو طبقه درجه یک که در ایران عرضه می شود، از پلی پروپیلن ساخته شده است، میز پلاستیکی دو طبقه در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است و دارای پایه های تقویت شده با الیاف شیشه نیز می باشد.

این محصول گارانتی ساختاری، در فضای باز زنگ نمی زند.

در صورت مونتاژ کامل، طول میز از 140 سانتی متر آغاز می شود.

توصیه می‌ کنیم میز پلاستیکی دو طبقه در فضای باز را با صندلیهای بلندتر 75 سانتی‌ متری از طریق هیراد پلاست ست کنید.

معرفی میز پلاستیکی دو طبقه

 

معرفی میز پلاستیکی دو طبقه

میز پلاستیکی دو طبقه مبلمانی است که برای کارهای مختلف مانند غذا خوردن و نوشتن استفاده می شود. آنها سطوح صافی دارند که افراد می توانند وسایل را بدون افتادن در آن قرار دهند. hiradplast.ir دارای میزهای پلاستیکی ارزان قیمت با طراحی های شیک است تا به مجموعه مبلمان شما جذابیت بخشد.

میزهای پلاستیکی دو طبقه از مواد کم هزینه و بادوام با سهولت نگهداری تشکیل شده اند. آنها با اکثر طراحیهای داخلی سازگار هستند و به خوبی با سایر مبلمان ترکیب می شوند. اکثر خانه‌ ها می‌ توانند به راحتی از یک میز تاشو ۶ فوتی استفاده کنند، اگرچه بسته به کاربری و فضای مورد نظر، اندازه‌ های متفاوتی در دسترس است. همچنین، یک میز پلاستیکی با صندلی به احتمال زیاد دارای ویژگی های مشابهی در رنگ و طراحی برای مطابقت با قطعات خواهد بود.

عملکردهای مختلف برای میزهای پلاستیکی دو طبقه

 

عملکردهای مختلف برای میزهای پلاستیکی دو طبقه

یک میز پلاستیکی دو طبقه تطبیق پذیری دارد که آن را برای بسیاری از کارها در خانه، اداره، غذاخوری یا پاسیو مناسب می کند. علاوه بر مقرون به صرفه بودن، میزهای پلاستیکی دارای رنگها، طرحها و ویژگیهای جذابی هستند که باعث می‌ شود افراد آنها را ترجیح دهند. به عنوان مثال، یک میز ناهار خوری پلاستیکی در خانه، چیدمان صندلی را در طول وعده های غذایی سازماندهی می کند و می تواند به عنوان میز مطالعه یا محل ملاقات ارائه شود.

در حال حاضر، تولید کنندگان میزهای جانبی پلاستیکی و میزهای انتهایی را برای تکمیل چیدمان نشستن یا به عنوان مبلمان اضافی می سازند. سایر عملکردها عبارتند از میز قهوه پلاستیکی، میز پیک نیک پلاستیکی و میز پاسیو پلاستیکی. سازگاری میز پیک نیک تاشو پلاستیکی آن را برای پیک نیک، کمپینگ و سایر فعالیت های سرگرم کننده در فضای باز مناسب می کند.

جانبی اضافی برای این محصول

 

جانبی اضافی برای این محصول

میز پلاستیکی دو طبقه می توانند روکش داشته باشند یا بدون پوشش باقی بمانند. با این حال، روکش پلاستیکی میز می تواند به حفظ پاکیزگی کمک کند و اطمینان حاصل کند که خشک و بدون لکه باقی می مانند. بسته به طرح ترجیحی، انواع روکش های پلاستیکی میز، ساده، گلدار، گرافیکی یا سفارشی برای نمایش نام ها یا الگوهای خاص، تنوع زیادی دارد. این روکش ها می توانند برای میزهای پلاستیکی مستطیل، مربع، هشت ضلعی یا گرد قرار بگیرند. موادی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند، بادوام باشند و با تنظیمات داخلی یا خارجی مطابقت داشته باشند.

چرا از پلاستیک برای ساخت میز استفاده می شود؟

 

چرا از پلاستیک برای ساخت میز استفاده می شود؟

استفاده از پلاستیک در طول سالها افزایش یافته است و اکنون بیش از هر زمان دیگری برای ساخت طیف وسیعی از وسایل روزمره استفاده می‌ شود و میزها یکی از آنها هستند. امروزه مردم میزهای ساخته شده از پلاستیک را به مواد دیگر مانند فلز یا چوب ترجیح می دهند زیرا پلاستیک برای افراد مزیت دارد.

میزهای پلاستیکی را تقریبا در همه جا می توانید پیدا کنید، خواه محل کار، پاسیو خانه یا مکان عمومی. پلاستیک ماده ای ارزان و بادوام است. در این مقاله با مزایای مختلف میزهای پلاستیکی آشنا خواهید شد، پس تا انتها بخوانید.

میزهای پلاستیکی دو طبقه – نمای کلی

در صنعت میزهای پلاستیکی از پلاستیک های مختلفی از جمله پلی وینیل کلراید، پلی پروپیلن، پلیمرها و غیره استفاده می شود. این مواد کم هزینه و دوام آنها را برای محیط های داخلی و خارجی ایده آل می کند.

میز پلاستیکی دو طبقه به لطف قابلیت سفارشی‌ سازی، کاربردی و لمس مدرنشان، یکی از پرطرفدارترین گزینه‌ ها برای نیازهای موقت مختلف مانند جشن تولد، رویدادها و عروسی‌ ها هستند.

گفتنی است، در اینجا زیاد تحت تاثیر کلمه “موقت” قرار نگیرید. میزهای پلاستیکی نیز به دلیل دوام خود شناخته می شوند. آنها به راحتی یک عمر برای شما دوام خواهند داشت، به همین دلیل است که تعداد زیادی از مردم مبلمان پلاستیکی را به مبلمان سنتی فلزی و چوبی ترجیح می دهند.

چند دلیل قوی که نشان می دهد که این محصول راهی برای پیشرفت در مبلمان مدرن هستند:

 

چند دلیل قوی که نشان می دهد که این محصول راهی برای پیشرفت در مبلمان مدرن هستند:

1. مواد همه کاره

پلاستیک در طرحها و رنگهای مختلفی وجود دارد که آن را به ماده‌ای عالی برای ایجاد مبلمان طراحان و شیک تبدیل می‌کند. علاوه بر این، می توان آن را به میز، قاب تخت، صندلی، وسایل آشپزخانه، تجهیزات ورزشی و ابزار آزمایشگاهی قالب بندی کرد.

مشتریان گزینه های بی پایانی برای یک میز پلاستیکی دارند که نیازهای آنها را برآورده می کند. حتی می توانید میزهای پلاستیکی تاشو در اشکال، رنگ ها و اندازه های مختلف پیدا کنید.

2. نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد

میزهای پلاستیکی در مقایسه با سایر مواد بسیار کم تعمیر و نگهداری هستند. ضد زنگ است و نیازی به رنگ آمیزی ندارد. به بیان ساده، این میزها یک سرمایه گذاری یکباره هستند که در طول سال ها بازدهی خوبی را به شما می دهند.

شما فقط باید هر چند وقت یکبار آنها را با استفاده از یک محلول تمیز کننده معمولی و یک پارچه نرم تمیز کنید. این کار ظاهر محصول را دست نخورده نگه می دارد و گرد و غباری را که ممکن است روی آن جمع شده باشد پاک می کند.

3. دوستدار محیط زیست

بیشتر وسایل چوبی و فلزی قابل بازیافت نیستند. از طرفی میزهای پلاستیکی به راحتی قابل بازیافت هستند. این امر هزینه تولید را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در محیط زیست می شود – نیاز کمتری به قطع درختان که در غیر این صورت برای ایجاد مبلمان چوبی بسیار گسترده است. خرید مبلمان پلاستیکی به معنای کمک به طبیعت است.

4. شیک و مقرون به صرفه

پلاستیک نسبتا ارزان‌ تر از سایر مواد است که برای تولیدکنندگان و مشتریان نهایی بسیار سودمند است. و بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید با راحتی یا سبک سازش کنید.

پلاستیک را می توان به راحتی برای ساخت میزهای با کیفیت بالا تهیه کرد. اما قیمت میزهای پلاستیکی با توجه به کیفیت متفاوت است. امروزه تقریباً در همه جا می توانید میزهای پلاستیکی را پیدا کنید. تولید آسان آنها راه را برای دسترسی آسان برای مشتریان هموار کرده است.

میز پلاستیکی دو طبقه

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *