لیست قیمت صندلی

تخت پلاستیکی کنار استخر یکی از تجهیزات رفاهی موجود در فضاهایی مانند اطراف استخر ها ،پلاژهای ساحلی، باغ ها، ویلاها و … می باشد. ریلکس کردن روی این تخت ها در مقابل نور آفتاب معمولاً باعث آرامش و خاطر آسوده می شود.

این تخت ها معمولاً از جنس پلاستیک فشرده بوده و در مدل های مختلف و رنگهای متنوع به بازار عرضه می‌شوند.

تخت های استخری،گلدان ها و صندلی های پلاستیکی و کلمن پلاستیکی مورد نیاز خود را می‌توانید با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب و تهیه شده از برند های مطمئن از سایت ما سفارش دهید.

تخت پلاستیکی کنار استخر

معرفی انواع تخت پلاستیکی کنار استخر

تخت پلاستیکی کنار استخر

طراحی این تخت ها به گونه ای است که هم به صورت افقی و هم به صورت شیب دار و هم به عنوان تکیه گاه و هم به صورت تاشو مورد استفاده قرار می گیرند. مواد اولیه به کار رفته در این تخت ها باید خالص و با کیفیتی عالی باشد که موجب استحکام این تخت ها در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی و خراب شدن باشد.در ساخت این تخت ها می‌توان از آلومینیوم،پلاستیک فشرده شده، چوب،حصیر،فایبرگلاس و… استفاده کرد.

انواع تخت پلاستیکی استخری شامل : تخت مایرا،تخت هالی دی،تخت بابلیا،تخت هاوانا،تخت الگانس،تخت آوانگارد،تخت عرشه ای،تخت حصیری و… هستند که در رنگهای متنوع و طراحی ها و اشکال مختلفی به مصرف کنندگان عزیز عرضه می‌شوند.

تولید کنندگان باید در هنگام طراحی و ساخت این تخت ها به سهولت در استفاده و سهولت در حمل و نقل توجه کنند یعنی تخت هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم تکیه گاه و قابلیت تاشدن ساده تولید کنند.

سایت ما یکی از عرضه کنندگان تخت پلاستیکی و صندلی پلاستیکی و گلدان و کلمن است که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خریداران عرضه میکند.

سفارش عمده تخت پلاستیکی کنار استخر

تخت پلاستیکی کنار استخر

برای سفارش تخت کنار استخر و صندلی پلاستیکی و گلدان و کلمن فقط کافی است به سایت ما مراجعه کرده و با خیالی راحت نوع تخت و صندلی و گلدان و کلمن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سایت ما افتخار همکاری با برند ناصری پلاستیک و صبا پلاستیک، طلوع پلاستیک در مورد تخت ها و صندلی های پلاستیکی را دارد و همکاری با برند کویر و باران در مورد کلمن و همکاری با برند گلسرخ و نشاط و طلوع پلاستیک در مورد گلدان را دارد.و از آن جایی که در طول فرایند توزیع ما واسطه کم است قیمت کالاهای ما بسیار مناسب و ارزانتر نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار است و این کالا ها را به قیمت درب کارخانه میتوانید از سایت ما تهیه کنید.

علاوه بر این محصولی با کیفیت عالی و بدون نقص و در کمترین زمان و هزینه نصیب تان میشود.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *