گلدان پلاستیکی نشا

گلدان پلاستیکی نشا یکی از کاربردی ترین و مهم ترین گلدانهای پلاستیکی است که هر فرد می تواند با قیمتی فوق العاده عالی نسبت به خرید آن اقدام کرده و در محل مورد نظر خود به پرورش گیاهان بپردازد. در حال حاضر گلدانهای پلاستیکی قیمت خوبی را به خود اختصاص داده اند و از آنجایی که از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند، می توانند بستری خوب برای گیاهان باشند. در این مطلب ما سعی بر این داریم تا به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدان پلاستیکی نشا بپردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

موارد مصرف گلدان پلاستیکی نشا

 

موارد مصرف گلدان پلاستیکی نشا

گلدان پلاستیکی نشا معمولا قطر دهانه ای بین 10 تا 12 سانتیمتر را دارد و هم برای کاشت بذر اولیه و هم جوانه های تازه مورد استفاده قرار می گیرد. گلدانهای پلاستیکی نشان در ابعاد بسیار متنوعی موجود است. آنها به عنوان گلدان مخصوص کاشت نشا با سوراخ هایی که در انتهای آنها برای تخلیه آب قرار دارند، در دسترس هستند و برای فروش در فروشگاه های معتبر مانند هیراد پلاست عرضه می شوند.

گلدانهای پلاستیکی نشا این مزیت را دارند که به راحتی آن‌ها را تمیز کنید و گرد غبار اضافی را که باعث می شود بدنه آنها نامناسب به چشم آیند را از بین ببرید، زیرا این گلدانها سطح صافی دارند. البته استفاده از این دسته از گلدانها مزایای دیگری را نیز با خود به همراه دارند و آن این است که میکروب‌ها، قارچها و باکتریها پایه چسبنده ندارند و می ‌توانند به طور کامل در صورت وجود به کشتن آن‌ها بپردازند زیرا بافت متخللی ندارند. بنابراین گلدان پلاستیکی را می توان بارها و بارها برای رشد نشاها استفاده کرد.

مزیت دیگر این دسته از گلدان‌ها، مقاومت در برابر شکستگی است. گلدانهای پلاستیکی به راحتی مانند گلدانهای سفالی یا سرامیکی در هنگام افتادن خرد نمی شوند. از آنجایی که پلاستیک آب را جذب نمی کند، این ماده به ویژه برای گیاهانی که خاک مرطوب را دوست دارند مناسب است.

سایزبندی گلدان پلاستیکی نشا

 

سایزبندی گلدان پلاستیکی نشا

گلدانهای پلاستیکی نشا یکی از کاربردی ترین نوع گلدانهای پلاستیکی هستند که سایز بندی آنها به شرح زیر است.

همان طور که می دانید، گلدان پلاستیکی گلخانه ای از شماره 3 شروع شده تا شماره 14 ادامه پیدا می کند. البته این ارقام نشان دهنده سایز ابعاد آن نیست و هر کدام با توجه به شماره ای که دارند، سایزهای مختلفی را برای خود دارند. در این قسمت به معرفی سایز آن ها می پرداریم.

گلدان شماره 6

گلدان شماره 6 دارای دهانه 6 سانتی متری و ارتفاع 5 تا 5/5 سانتی متری است که معمولا گیاهانی مانند کاکتوس در آن کاشته می شود.

گلدان شماره 9

گلدان شماره 9 دارای دهانه 9 سانتی متری و ارتفاعی حدودا 8 تا 5/8 سانتی متری دارد. این گلدان معمولا مناسب کاشت بنفشه های آفریقایی است.

گلدان شماره 10

این گلدان پلاستیکی دارای دهانه 10 سانتی متری و ارتفاعی بین 8 تا 10 سانتی متر است. معمولا گل‌هایی که ریشه طویلی ندارند در این گلدانها کاشته می شوند.

گلدان شماره 12

گلدانهای شماره 12 دارای دهانه 12 سانتی متری و ارتفاعی 5/9 تا 11 سانتی متری دارند. این گلدانها بیشتر برای کاشت پیاز یا نشا گیاهان استفاده می شود.

گلدان شماره 14

گلدان شماره 14 که بیشتر برای گیاهان یک ساله مورد استفاده قرار می گیرد، دارای دهانه 14 سانتی متری و ارتفاع 10 الی 11 سانتی متری است.

گلدان شماره 19

گلدان‌های شماره 19 برای گیاهانی استفاده می شود که قصد دارند زندگی دائمی درون این گلدانها داشته باشند. دهانه این گلدان 19 سانتی متر و ارتفاع آن نیز حدود 15 سانتی متر است.

فروش گلدان پلاستیکی نشا برای سبزه نارنج شب عید

 

فروش گلدان پلاستیکی نشا برای سبزه نارنج شب عید

فروش گلدان پلاستیکی نشا برای سبزه نارنج شب عید از طریق هیراد پلاست انجام خواهد شد. همان طور که اشاره کردیم، شرکتهای بسیاری در زمینه تولید گلدان پلاستیکی به فعالیت می پردازند که از بین آنها برخی به عنوان بهترینها معرفی می شوند. آنهای که توانسته اند به خوبی به تولید انواع گلدان پلاستیکی نشا برای سبزه نارنج شب عید بپردازند تا بتوانند مشتریان بسیاری را برای خود به همراه داشته باشند می توانند به مجموعه هیراد پلاست راه پیدا کنند، زیرا این مجموعه همواره هدف اصلی خود را عرضه بهترین گلدانهای پلاستیکی پرداخته تا بتواند باعث رضایت مشتریان شود.

اگر شما نیز تا به امروز به این نتیجه رسیده اید که محصولاتتان می توانند با استانداردهای پخش هیراد پلاست مطابقت داشته باشند، می توانید به راحتی محصولات خود را این طریق این پخش کننده برای فروش عرضه کنید تا سود و همچنین مشتریان بسیاری را برای خود به همراه داشته باشید. هیراد پلاست همچنین می تواند برای مشتریان، به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی گلدان پلاستیکی نیز معرفی شود. اگر می خواهید بهترین محصولات را با قیمتی کاملا مناسب برای خود داشته باشید، کافیست تنها از طریق تلفن همراه خود یا سیستم کامپیوتری فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست را باز کرده و به ثبت سفارش بپردازید.

گلدان پلاستیکی مشکی نشا با قیمت مناسب

 

گلدان پلاستیکی مشکی نشا با قیمت مناسب

گلدان پلاستیکی مشکی نشا از آن جایی که مزایای زیادی را برای افراد ارائه می دهد باعث می شود تا فروش بسیاری را نیز داشته باشد و افراد بتوانند همواره با خرید آن به کاش انواع گیاهان و نگهداری آنها در داخل و خارج از خانه بپردازند. هیراد پلاست امروزه به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که به عرضه گلدانهای پلاستیکی می پردازد باعث شده تا تمامی افراد بتوانند این دسته از گلدانها را با قیمتی بسیار عالی برای خود خریداری کنند.

فروش گلدان پلاستیکی مشکی نشا توسط هیراد پلاست از طریق فروشگاه اینترنتی انجام می شود و فروش از این طریق نیز به نوبه خود مزایای بسیاری را با همراه دارد. به عنوان مثال، گلدانهای پلاستیکی مشکی می توانند از طریق فروشگاه هیراد پلاست بدون وجود واسطه به فروش برسند و همین موضوع باعث می شود تا قیمت نهایی آن‌ها بسیار مناسب باشد. از سویی دیگر، این روش به نوعی فروش مستقیم نیز نام گذاری می شود و افراد می توانند با این کار بهتر در هزینه های خود صرفه جویی را به همراه داشته باشند.

در این مطلب به تمامی اطلاعات پیرامون خرید گلدان پلاستیکی نشا ارزان (پلاستیکی) پرداختیم و همچنین اشاره اختصاصی به مزایای استفاده از گلدان پلاستیکی مشکی نیز داشتیم. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید گلدان پلاستیکی پرداخته و سپس در محل مورد نظر خود آنها را تحویل بگیرید. همچنین اگر در زمینه تولید این محصول به فعالیت می پردازید نیز می توانید از طریق هیراد پلاست فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *