گلدان پلاستیکی فضای باز

تراس یا حیاط خانه فضایی است که در آن گلدانها و گیاهان می توانند جذابیت بسیاری را به محیط بدهند. به همین خاطر تولید کنندگان محصولاتی را با مضمون گلدان پلاستیکی فضای باز تولید کرده اند تا بتوانند این زمینه را برای تمامی افراد ایجاد کنند که در بهترین حالت به نگهداری از گیاهان در فضای باز بپردازند در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که می بایست در رابطه با گلدان پلاستیکی فضای باز بدانید، بپردازیم و بهترین روش خرید آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

گلدانهای پلاستیکی مخصوص فضای باز

 

گلدانهای پلاستیکی مخصوص فضای باز

همان طور که قطعا می دانید، یکی از پر طرفدار ترین نوع گلدانهای پلاستیکی موجود در بازار عبارت اند از گلدان پلاستیکی فضای باز. این دسته از گلدانها می توانند تعداد بسیاری از گیاهان را در خود جای دهند و همچنین بستری مناسب برای انواع گیاهانی باشند که ریشه آنها احتیاج به فضای زیاد و عمق دارد.

گلدان پلاستیکی فضای باز بزرگ گاهی اوقات می تواند بستری موقت برای نهالهایی باشد که قصد دارید در زمان مناسب آنها را در باغچه بکارید. این دسته از گلدانها در انتهای خود دارای حفره‌ هایی هستند که این اجازه را به گلدان و خاک می دهند تا به هنگام آب یاری، آب اضافی را از خود خارج کنند. برخی از این گلدانها نیز به همراه زیر گلدانی مخصوص خود تهیه می شوند.

شما می توانید با خرید این دسته از گلدانها زمانی که اقدام به سفر رفتن می کنید در زیر گلدان آب ریخته و بگذارید تا خاک با توجه به حفره هایی که در قسمت زیری گلدان قرار دارد از آب درون زیر گلدانی تغذیه کند. از سویی دیگر، به علت بافت گلدان، خاک همواره مرطوب باقی می ماند و همین موضوع باعث می شود تا ریشه خشک نشود.

گلدانهای پلاستیکی چهارگوش مشکی

 

گلدانهای پلاستیکی چهارگوش مشکی

گلدانهای پلاستیکی چهارگوش جزو پرطرفدارترین گلدانهای حال حاضر در بازار هستند. این گلدانها با طرحها و رنگهای مختلف در ابعاد متفاوت توانسته‌ اند به عنوان یکی از بهترینها معرفی شوند. شما می توانید تقریبا هر گیاهی را که فکرش بکنید در این گلدان بکارید، زیرا، ارتفاع و عرض این گلدان اجازه رشد به تمامی انواع گل و گیاه‌ ها را می‌ دهد.

شما می توانید به راحتی به صورت اینترنتی اقدام به خرید گلدان پلاستیکی چهارگوش مشکی کنید. کافیست تنها از هیر پلاست بخواهید! به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کنید و سپس گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، در مدت زمان بسیار کوتاه گلدان شما در محل مورد نظرتان ارسال می شود.

گلدان های بزرگ برای بیرون از خانه

 

گلدان های بزرگ برای بیرون از خانه

گلدان پلاستیکی فضای باز بزرگ بیشتر برای کاشت نهال مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می تواند فروش بسیاری داشته باشد زیرا علاوه بر این که یک طرف از مشتریان شما عموم جامعه هستند، طرفی دیگر می تواند شهرداری محل زندگی شما باشد که در هر فصل اقدام به کاشت نهالهای تازه در فضاهای سبز می کند.

پس تولید گلدان پلاستیکی فضای باز بزرگ مشکی می تواند سود بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در حال حاضر این گلدانها توسط هیراد پلاست تولید و روانه بازار شده‌ اند. اما اگر شما نیز قصد دارید به تولید این محصول بپردازید و سپس از طریق هیراد پلاست آن را به فروش برسانید، باید مواردی را مد نظر خود قرار دهید.

گلدان پلاستیکی طرح چوب

 

گلدان پلاستیکی طرح چوب

انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی وجود دارد که افراد می توانند نسبت به خرید آنها اقدام کنند و یکی از پرفروشترین آنها، گلدان طرح چوب است. این دسته از گلدانها معمولا به همراه زیر گلدانی مخصوص خود تولید می شوند. از سویی دیگر، گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی از این گلدانها به همراه جا گلدانی مخصوص خود عرضه شده تا افراد بتوانند با استفاده از آن‌ها محیط حیاط خود را تزئین کنند. یکی از خصوصیات بارزی که تمامی گلدانهای پلاستیکی حیاطی برای خود دارند این است که می توانند آب را در خود نگهدارند و همین موضوع باعث می شود تا در زمان زیادی خاک مرطوب باشد و به عنوان تابش نور خورشید به صورت مستقیم باعث خشکی ریشه نشود.

گلدان پلاستیکی طرح حصیری

 

گلدان پلاستیکی طرح حصیری

گلدان پلاستیکی طرح حصیری همان طور که در ابتدا به آن پرداختیم یکی از بهترین گلدانهای موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است. اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا افراد این گلدان را برای نگهداری گیاهان خود انتخاب می کنند، باید به شما بگوییم که علت اصلی آن این است که گلدانهای پلاستیکی می توانند در هر مکانی که مد نظر شما است قرار بگیرند و از گیاه محافظت کنند. فرقی نمی کند که شما حیاط خانه خود را برای نگهداری از گیاهان انتخاب کنید یا تراس خانه خود. این دسته از گلدانها می توانند بهترین بستر برای گلدان شما باشند.

شما با خرید یک گلدان طرح حصیری از طریق فروشگاه هیراد پلاست نه تنها یک گلدان عالی برای نگهداری گیاهان خود خریداری می کنید، بلکه محصولی دارید که از نظر طراحی بسیار بی نظیر بوده و جذابیت بسیار زیادی را نیز با خود به همراه دارد. این دسته از گلدان‌ها همچنین می توانند به عنوان یک هدیه نیز قرار گیرند و بسیار نیز گزینه مناسبی در این زمینه باشند. شما می توانید گلدان پلاستیکی طرح حصیری را با قیمتی بسیار عالی از طریق هیراد پلاست خریداری کنید.

گلدان پلاستیکی دیواری قیمت

 

گلدان پلاستیکی دیواری قیمت

گلدان پلاستیکی حیاطی دیواری یکی از بهترین نوع گلدانها است و می تواند جذابیت بسیاری را به محیط حیاط شما بدهد. شما می توانید بدون نگرانی این دسته از گلدانها را روی دیوار نصب کنید و انواع گیاهان را در آن بکارید. نکته دیگر در این رابطه این است که شما می توانید این گلدانها را روی نرده های حیاط نیز قرار دهید و به عنوان گلدان نرده ای از آنها استفاده کنید.

این گلدانها برای گیاهانی که رشد بسیاری دارند و می‌ توانند مانند دیوار پوش عمل کنند، مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد بتوانند با بستهای مختلف رشد گیاه را روی دیوار امکان پذیر کنند تا در گذر زمان دیوار بسیار جذابی را در حیاط خود داشته باشند. قیمت این دسته از گلدانها نیز بسیار مناسب است و شما می توانید به راحتی، در کمترین زمان و بدون واسطه نسبت به خرید آن از طریق هیراد پلاست اقدام کنید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *