میز پلاستیکی بلند

میزهای یکی از وسایل بسیار کاربردی بسیار کاربردی هستند که در انواع و اقسام متریالهای مختلف، تولید و روانه بازار شده اند. روی سخن ما در این مطلب با میز پلاستیکی بلند است. این دسته از میزها می توانند به همراه صندلی و یا بدون آن عرضه شوند و از طرفی دیگر به طور کلی دارای کیفیت بسیار عالی هستند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با خرید میز پلاستیکی بلند و ویژگیهای آن بپردازیم.

آشنایی با میز پلاستیکی بلند

 

آشنایی با میز پلاستیکی بلند

برای آشنایی بیشتر با میز پلاستیکی بلند بهتر است ابتدا به روش ساخت آن اشاره کرد.قالب گیری دمشی فرآیند شکل دادن به پلاستیک است. پلاستیک داغ در قالب قرار می گیرد و با هوای تحت فشار تزریق می شود و پلاستیک به قطعات مختلف قالب شکل می گیرد. ABS که مخفف آکریلونیتریل بوتادین استایرن است، با چسباندن لایه‌ هایی از ورقه‌ های پلاستیکی ABS با خلاء روی یک چارچوب چوبی یا لانه زنبوری ساخته می‌ شود.

میزهای پلاستیکی بلند دارای هسته توخالی هستند و توسط لوله های فولادی در امتداد هر طرف پشتیبانی می شوند. پلاستیک قالب‌ گیری شده اغلب به این معنی است که بر روی سطح و گوشه‌ ها تراشه یا پوسته شدن کمی وجود دارد. برخی از سبک ها در میزهای تاشو در دسترس هستند که باعث می شود قابل حمل تر و ذخیره سازی آنها آسان تر باشد. هسته توخالی آنها را سبک وزن می کند و به راحتی می توان آنها را بلند کرد، حرکت داد، راه اندازی کرد و پایین آورد. میز پلاستیکی بلند اغلب ارزان هستند و به راحتی در پلتفرمهای تجارت الکترونیکی مانند هیراد پلاست یافت می‌ شوند.

میز پلاستیکی بلند با استفاده از ورقهای پلاستیکی ABS با خلاء ساخته می شود که روی یک چارچوب چوبی یا فلزی با لبه بیرونی قوی به هم چسبیده اند. رویه پلاستیکی سخت در برابر حرارت و خراش مقاوم است. قاب و هسته تقویت شده میز پلاستیکی بلند را در برابر خم شدن حتی تحت بارهای سنگین محافظت می کند. در واقع میزهای میز پلاستیکی بلند می توانند تا 1000 پوند را پشتیبانی کنند! میز پلاستیکی بلند سنگین‌ تر از میزهای تاشو هستند، اما بیشتر آن‌ ها همچنان به اندازه‌ای سبک هستند که به راحتی جابه‌جا شوند و ذخیره شوند – به خصوص اگر گاری مناسبی داشته باشید. میز پلاستیکی بلند دوام بیشتری دارند، از دوام بیشتری نسبت به میزهای قالب‌ گیری بادی برخوردار هستند و اکثریت دارای ضمانتهای قوی هستند. به عنوان مثال، میز پلاستیکی بلند دارای 15 سال گارانتی محدود هستند.

ویژگی های میز پلاستیکی پایه بلند

 

ویژگی های میز پلاستیکی پایه بلند

میزهای پلاستیکی پایه بلند از انواع ویژگیهای بی نظیری برخوردار هستند. این ویژگیها را در این بخش برای شما دسته بندی کرده ایم.

میزها کاملا وزن کمی را برای خود به همراه دارند

این دسته از میزها به عنوان یک محصول بی نظیری معرفی می شوند که وزن بسیار کمی را برای خود به همراه دارند. شما می توانید به راحتی آن را حرکت دهید.

این محصول در رنگبندی فوق العاده ای است

شما می توانید با توجه به سلیقه خود، انواع و اقسام میزهای پایه بلند با کیفیت بسیار عالی و رنگبندی فوق العاده ای را برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید.

پایه های این محصول دارای بست فلزی است

شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که پایه ها برای این که بتوانند به شکلی کاملا محکم روی زمین قرار بگیرند، بستی فلزی در انتهای آنها نصب شده است.

انواع میز پلاستیکی پایه بلند

 

انواع میز پلاستیکی پایه بلند

میزهای پلاستیکی پایه بلند دارای انواع مختلفی در بازار هستند که هر یک با توجه به شکلی که برای خود به همراه دارد، طرفداران مخصوص به خود را دارد. در حال حاضر میزهای بسیار یا کیفتی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای شما عزیزان عرضه می شود که برخی از آنها تولیدی خود و برخی دیگر نیز تولیدی ناصر پلاستیک است. به همین خاطر ما در این بخش یکی از کاربردی ترین مدلهای میزهای پلاستیکی پایه بلند را برای شما عزیزان ارائه می دهیم.

معرفی میز پلاستیکی بلند حصیربافت کد 321 ناصر پلاستیک

میز شیک حصیربافت ناصر از فایبر گلاس تقویت شده با مواد UV ساخته شده است که باعث دوام و عمر طولانی تر این محصول می شود.
انعطاف پذیری بالا را در کنار عدم تغییر رنگ مقابل نور خورشید از مولفه های اصلی خرید تجهیزات فضای باز هستند.

ویژگی های میز پلاستیکی بلند حصیربافت کد 321

  • ضد آب بودن و مواد پایدار کننده uv
  • مقاومت بالای این محصول در شرایط آب و هوایی سخت

بافت زیبا و پایه رگلاژی

بافت زیبا و جدانشدنی این میز زیبایی آن را چند برابر کرده است، بافتهای پایه و اطراف میز محکم و مقاوم می باشد. این میز دارای پایه های رگلاژ برای تنظیم ارتفاع میز روی سطح ناهموار است که برای استفاده در محیط های باز اهمیت دارد.

محفظه چتر خور

با توجه به اینکه این میز در محیطهای باز و در شرایط جوی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، قابلیت استفاده از چتر و سایبان  یکی از مزیتهای این میز است.

استاندارد های ایمنی

  • کیفیت، دوام، قدرت تحمل وزن میز ۶ نفره ثابت حصیر بافت بالا است.
  • تحمل  وزن بیش از ۱۰۰ کیلو گرم در این میز قابل توجه است.

اتصالات میز

  • شبکه بندی های انجام شده و میله ی قرار داده شده در زیر صفحه مقاومت بسیار بالایی را به میز بخشیده است.
  • با اتصال پایه و صفحه درز بین آنها قابل تشخیص نیست.

ابعاد میز

  • طول ۱۵۰ سانتیمتر
  • عرض ۹۰ سانتیمتر
  • ارتفاع ۷۵ سانتیمتر

 

خرید میز پلاستکی بلند

شما می توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی اقدام به خرید میز پلاستکی بلند کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید. شما می توانید از این میز در فضای آزاد و بسته استفاده و از زیبایی فوق العاده آن بهرمند شوید از طرفی دیگر، می توانید این محصول را در هر جایی که مد نظرتان است قرار داده و نگرانی بابت تاثیرت منفی آب و هوا یا اشعه ماورابنفش خورشید نداشته باشید، زیرا این محصول بی نظیر و شیک نسبت به تمامی این موارد مقاوم است.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *