پلاستیک ها ، این مواد شگفت انگیز ساخته شده از مولکول های غول پیکر ، امروزه برای ساخت چیزهای بی شماری استفاده می شوند … حتی صندلی ها! پلی پروپیلن ماده ای مقاوم ، زیست محیطی ، قابل استفاده مجدد و بسیار متنوع با سازگاری با فرمت های بی نهایت است. با تزریق رزین پلاستیکی در قالب ، در دمای 220-230 درجه و انتظار برای سفت شدن تولید می شود.  برای صندلی پلاستیکی عمده با ما همراه باشید.

صندلی پلاستیکی عمده

 

ارتفاع استاندارد صندلی پلاستیکی

صندلی پلاستیکی عمده

تطبیق ارتفاع میز و صندلی مهم است تا میهمانان احساس طبیعی کنند و فضای حرکت آرنج و عبور از پاها را داشته باشند. در زیر جدول استاندارد و ارتفاع میز پیشخوان برای اتاق های ناهار خوری ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، دفاتر ، حمام و موارد دیگر را لیست می کنیم. همچنین می توانید نحوه محاسبه بهترین اندازه میز را برای طراحی داخلی یا خارجی خود بخوانید.

استانداردی برای ارتفاع میز یا صندلی وجود ندارد ، اگرچه بسیاری از شرکت ها مبلمان متناسب با متوسط ​​ارتفاع صندلی و میزهای فروخته شده در کشورشان تولید می کنند. در هر صورت ، انجام اندازه گیری ها و محاسبات خود بسیار مهم است ، به خصوص اگر می خواهید میز و صندلی های تامین کنندگان مختلف را به هم متصل کنید. اگر مبلمان سفارشی را انتخاب می کنید ، در اینجا نحوه محاسبه ارتفاع میز و صندلی را در زیر با جزئیات توضیح می دهیم.

ارتفاع صندلی ها به طور کلی از 43-48 سانتی متر (17-19 اینچ) از پایه صندلی تا بالای صندلی متغیر است ، در حالی که ارتفاع نیمکت ها و مدفوع می تواند بین 40-58 سانتی متر باشد (16– 23 اینچ) به دلیل سبک مینیمالیسم بودن آن. این ارتفاع صندلی برای قرار گرفتن در زیر میزهای 71–76 سانتی متر (28–30 اینچ) ایده آل است. شما همچنین باید هر سازه (نوار پشتیبانی) زیر جدول را در نظر بگیرید.

برای نشستن راحت ، توصیه می شود حداقل 23–33 سانتی متر (9–13 اینچ) بین میز یا پیشخوان خود و نشیمنگاه صندلی قرار داشته باشید ، با 30.5 سانتی متر (12 اینچ) که فضای کافی باشد. این به مهمانان اجازه می دهد تا به راحتی پاهای خود را زیر میز قرار دهند.

ارتفاع استاندارد صندلی از پایه های صندلی تا بالای سطح نشیمن اندازه گیری می شود. در اندازه گیری های خود ارتفاع صندلی عقب یا دسته ها را شامل نمی شود ، مگر اینکه بخواهید صندلی ها را تا انتها زیر میز یا پیشخوان بلغزانید. اگر صندلی هایی با بغل را انتخاب کرده اید ، تقریباً 3 اینچ (8 سانتی متر) بین زیربغل و پایین میز یا جلو قرار دهید.

عرضه صندلی پلاستیکی عمده

صندلی پلاستیکی عمده

عرضه صندلی عمده پلاستیکی یکی از اقداماتی است که مجموعه تجاری ما صورت می دهد. صندلی های پلی پروپیلن به دلیل تراکم کم ، بسیار چکش خوار هستند و انبوهی از طرح های مختلف را ارائه می دهند ، بسیار بیشتر از آنچه از مواد دیگر ساخته شده اند. شما هرگز نوعی مبلمان پیدا نمی کنید که به راحتی صندلی های پلاستیکی تمیز شود. به این مزیت باید اضافه شود که به راحتی لکه دار نمی شود. قالب ها ، طرح ها و جنبه های تزئینی بی پایان هم در پشت و هم روی صندلی های صندلی های پلاستیکی وجود دارد. قالب های مشبک ، نوارهایی به سبک نخل و سوراخ شدن نقوش مختلف ، به صندلی های پلاستیکی تراس حتی در پاسیو ، ایوان ها ، باغ ها و غیره چشم نوازی می بخشد. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *