کلمن آب مسافرتی قیمت

کلمن آب مسافرتی قیمت مناسب یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید. این دسته از کلمنها می توانند در محیطی ایمن به نگهداری از نوشیدنی های شما پرداخته و این زمینه را نیز برای شما مهیا کنند تا به راحتی نوشیدنیها را در سفر یا پیک نیک ها با خود حمل کنید. در این مطلب با هیراد پلاست همراه باشید تا به معرفی همه جانبه کلمن آب مسافرتی قیمت مناسب بپردازیم و سپس نحوه خرید آن را نیز به شما عزیزان آموزش دهیم.

کلمن آب مسافرتی

 

کلمن آب مسافرتی

کلمن پلاستیکی یکی از پرفروشترین محصولاتی است که شما می توانید در انواع فروشگاه های مختلف مشاهده کنید. این کلمن قیمت ارزانی را با خود به همراه داردز، زیرا صد در صد تولید کشور ایران بوده و هیراد پلاست نیست برای عرضه این کلمن بسیاری از واسطه ها را حذف کرده تا قیمتی نهایی روی آن قرار گیرد.

مزایای استفاده کلمن پلاستیکی ارزان قیمت نسبت به خرید پی در پی بطریهای آب آنقدر زیاد است که افراد همواره به دنبال خرید انواع کلمنها هستند تا بتوانند به نگهداری از نوشیدنیهای خود بپردازند. در حال حاضر به استفاده از یک کلمن پلاستیکی می پردازید، باید بگوییم که شما دارای یک محصول باکیفیت در طیف عظیمی از مزایا هستید!

محافظت از سلامتی و مراقبت از محیط زیست تنها دو مورد از دلایلی است که ممکن است بخواهید از بطریهای پلاستیکی دور انداخته و از کلمنهای پلاستیکی استفاده کنید. دومی نه تنها سازگارتر با محیط زیست است، بلکه یک انتخاب برتر برای طعم ارائه می دهد، از نظر زیبایی شناسی، زیبا است و برای سلامتی شما بهتر است.

  • کلمنهای پلاستیکی هیراد پلاست آب فیلتر شده را تازه و خالص نگه می دارند بدون اینکه خطر آلودگی آب را با مواد شیمیایی ایجاد کنند.
  • تمیز کردن کلمنهای پلاستیکی بسیار راحت تر است و پس از صدها بار شستشو شفافیت خود را حفظ می کند.
  • حتی روزها یا هفته ‌ها پس از پر کردن یک کلمن‌ پلاستیکی و قرار دادن آن در یخچال، می ‌توانید از طعم تمیز و واضح آب فیلتر شده لذت ببرید بدون اینکه نگران نشت BPA و سایر مواد شیمیایی در آب خود باشید.
  • بر خلاف بطری پلاستیکی، کلمنهای آب پلاستیکی شما هنگامی که در آن از انوع آبمیوه ها مانند لیمو، پرتقال، لیموترش و سایر میوه‌ ها قرار می گیرد باعث تخریب و تغییر رنگ بدنه نمی شود.

انواع کلمن آب مسافرتی قیمت ارزان

 

انواع کلمن آب مسافرتی قیمت ارزان

یکی از بهترین محصولاتی که می توانید با خود در سفرهای به همراه داشته باشید و مواد غذایی را به همراه آنها در بهترین شرایط نگهداری کنید، کلمن آب مسافرتی پلاستیکی است. این دسته از کلمنها می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی به حمل مواد غذایی در سفر بپردازید و همچنین در بخش مخزن این دسته از کلمنها به نگهداری از نوشیدنیها نیز بپردازید. از انواع کلمنهای مسافرتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلمن های تک شیر

عمده کلمنهای موجود در بازار را کلمنهای تک شیر پر کرده اند. این دسته از کلمنها با کیفیت بسیار بالایی که از آن خود کرده اند تا به امروز فروش بسیاری را برای خود داشته اند. آنها از مرغوب ترین نوع پلاستیک تولید شده اند و در صورت نیاز می توانند بازیافت شوند.

کلمن های دو شیر

کلمنهای دو شیر در انواع ابعاد مختلف توسط کارخانه هیراد پلاست تولید و روانه بازار می شوند. این دسته از کلمنها دارای دو شیر در طرفین کلمن‌ هستند که هر کدام در تخلیه محتویات داخل کلمن موثر هستند. شایان ذکر است این دسته از کلمنها دارای یک مخزن هستند و با کلمنهای دوقلو متفاوت می باشند.

کلمن های دوقلو

کلمنهای دوقلو یکی از بهترین نوع کلمنهای موجود در بازار است. آنها دارای دو مخزن هستند و می توانند همزمان از دو نوشیدنی متفاوت پشتیبانی کنند. کارخانه جام جم امروزه به تولید انواع کلمنهای دوقلو پرداخته است و شما می توانید به راحتی این کلمنها را به صورت چرخدار یا بدون چرخ خریداری کنید.

 

کلمن های چرخ دار

این دسته از کلمنها نیز یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین نوع کلمنها هستند زیرا جا به جایی آنها بسیار راحت است. شما می توانید کلمنهای تک شیر، دو شیر، یخچالی یا صندوقی را به همراه چرخ خریداری کنید.

کلمن‌ های یخچالی

این دسته از کلمنها علاوه بر شیر و مخزن آبی که دارند دارای یک یخدان نیز هستند که می توانند به نگهداری مواد غذایی در سفرها نیز بپردازند. این دسته از کلمنها به دلیل این که وزن زیادی را به هنگام قرار گرفتن مواد غذایی و یخ درون خود متحمل می شوند، معمولا به همراه چرخ تولید می شوند تا حمل آن‌ها آسان باشد.

کلمن های پایه دار

کلمن پایه دار پلاستیکی یکی از بهترین کلمن جام است که تا به امروز توسط این برند تولید و روانه بازار شده است. کلمنهای پایه دار با ارتفاع بالاتری روی زمین قرار می گیرند و به هنگام استفاده از آنها لازم نیست تا آن را روی لبه ای قرار داد زیرا لیوان به راحتی زیر شیر جای می گیرد.

 

خرید اینترنتی کلمن آب مسافرتی

شما می توانید به راحتی از طریق هیراد پلاست اقدام به خرید انواع کلمنهای پلاستیکی مسافرتی با قیمتی بسیار عالی کنید. کافیست تنها به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و سپس محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید.

دیگر نیازی نیست برای خرید کلمن آب مسافرتی به سراغ انواع فروشگاه های سطح شهر بروید و در این بین مسافت و زمان بسیاری را صرف کنید. کافیست تنها به هیراد پلاست مراجعه کرده و محصولات خود را خریداری کنید. این کار علاوه بر این که در زمان شما صرفه جویی را به همراه دارد، بودجه شما نیز همین موضوع را اعمال می کند.

با خرید این محصول، شما دیگر نیازی ندارید از شیشه های پلاستیکی که استفاده مکرر از آنها باعث به وجود آمدن سرطان می شود استفاده کنید. می توانید یک کلمن آب مسافرتی پلاستیکی خریداری کرده و خود را از خرید شیشه های پلاستیکی آب دور کنید. از این که همواره هیراد پلاست را برای خرید کلمن آب مسافرتی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم.

خرید اینترنتی کلمن آب مسافرتی

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *