میز و صندلی های پلاستیکی یکی از پرکاربرد ترین وسایلی هستند که از آن ها می توان در موقعیت های مختلف استفاده نمود، چون این وسایل قابلیت ست شدن با هر چیدمان و دکوراسیونی را خواهند داشت و مدل های آن ها بسیار متنوع است، مراکز خرید و فروش انواع میز پلاستیکی 8 نفره، این میزها را به صورت مستقیم و در حجم زیاد وارد می کنند و بعد به صورت تکی در دفاتر فروش خود عرضه می نمایند.

خرید انواع میز پلاستیکی 8 نفره

5 ویژگی مهم میز پلاستیکی طرح دار

5 ویژگی مهم میز پلاستیکی طرح دار میز پلاستیکی طرح دار که یک نمونه از زیبا ترین و جدید ترین مدل های این لوازم است، که با طرح های حصیری، طرح چوب و یا طرح های کودکانه تولید می شود، به طور گسترده ای در بازار های خرید و فروش سطح کشور ما عرضه می گردد و از سوی مردم نیز مورد استقبال قرار می گیرد، این میز ها برای استفاده در داخل دکوراسیون خانه ها و در آشپزخانه یا بالکن، همچنین برای سالن غذا خوری دانشگاه ها یا کارخانه ها و یا در مهد کودک ها گزینه خیلی مناسبی هستند و تنوع بالای آن ها موجب می شود که مورد پسند تمام مردم با هر سلیقه ای قرار بگیرند، 5 نمونه از مهم ترین ویژگی هایی که این میز های پلاستیکی دارند و موجب محبوبیت آن ها در میان مصرف کننده ها می گردند، در ادامه این مطلب خدمت شما عزیزان عرض خواهند شد:

  1. این میز ها به دلیل اینکه از جنس مواد پلیمری مرغوبی ساخته می شوند، کاملا ضد ضربه هستند و می توانند فشار و وزن خیلی زیاد را به خوبی تحمل کنند، در ضمن در مقابل افتادن از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و دچار ترک یا شکستگی نمی شوند.
  2. این وسایل را می توان به راحتی با استفاده از آب شستشو داد و تمیز کرد چون رطوبت هیچ آسیبی به آن ها نمی زند، در ضمن بعد از شستن هم می توان آن را به راحتی با یک پارچه خشک کرد یا در مجاورت هوا و نور آفتاب قرار داد تا به سرعت خشک گردند.
  3. رنگ این میزها از ثبات خیلی زیادی برخوردار است و تا سال ها شفافیت و جلای آن ها از بین نخواهد رفت.
  4. این لوازم وزن خیلی کمی دارند و به این ترتیب افراد قادر خواهند بود آن ها را به راحتی بلند کرده و از جایی به جای دیگر منتقل سازند.
  5. قیمت میز های پلاستیکی نسبت به انواع چوبی یا فلزی بسیار ارزان تر است و این موضوع سبب می شود که همه مردم با هر میزان بودجه ای بتوانند آن ها را خریداری کنند.

اطلاعاتی در مورد میز پلاستیکی پایه چوبی

اطلاعاتی در مورد میز پلاستیکی پایه چوبی میز و صندلی های پلاستیکی در مدل های بسیار گوناگونی تولید می شوند، تا مورد پسند تمام مصرف کننده ها قرار بگیرند و یک نمونه از زیباترین، جدید ترین و در عین حال شیک ترین مدل های این لوازم میز پلاستیکی پایه چوبی می باشد، این میزها وسایل بسیار کاربردی و مناسبی برای قرار دادن در اتاق های غذا خوری، آشپزخانه ها، پاسیو، بالکن، ایوان و حتی حیاط و باغ ها هستند، چون هم از طراحی منحصر به فرد و شیکی برخوردارند و هم اینکه سطح رویی آن ها به دلیل پلاستیکی بودن مقاومت خیلی زیادی در برابر عوامل محیطی خواهد داشت.

پایه های این میز ها که از جنس چوب ساخته می شود، کاملا توپر، ضخیم و مقاوم است و این مساله موجب می شود که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد و در صورت قرار گرفتن در معرض باد و باران به سرعت دچار پوسیدگی و خرابی نگردد، سطح پلاستیکی آن ها هم به خوبی می تواند سرما و گرمای شدید و ناگهانی، تابش مستقیم نور خورشید، بارش برف و باران و هر عامل دیگری را تحمل کند و به هیچ وجه نه استحکام خود را از دست می دهد، نه رنگ و طرح آن از بین می رود، پس می توان از این وسیله با خیال راحت تا سال ها استفاده کرد و به این ترتیب هزینه ای که برای خرید این میزها می پردازید با این کیفیت بالا به سرعت جبران خواهد شد.

نکات مهم در انتخاب میز پلاستیکی تاشو

نکات مهم در انتخاب میز پلاستیکی تاشو میز پلاستیکی تاشو یک مدل از پرکاربرد ترین نوع این وسایل است، که می توان آن را در مواقع لزوم به راحتی جمع کرد و با خود به هر جایی برد و به این ترتیب موجب سهولت و رضایت هر چه بیشتر مصرف کننده ها خواهد شد، به عنوان مثال وقتی که قصد دارید به پیک نیک و گردش های خارج از شهر بروید، یا در کنار ساحل غذا بخورید می توانید این میز ها را به سادگی در اتومبیل خود قرار داده و با خود همراه سازید و از آرامش و آسایش بیشتری در سفر های خود بهره مند گردید، در ضمن اگر در داخل خانه های خود با کمبود فضا روبرو هستید باز هم این وسایل به کمک شما می آیند و به سرعت جا را برای شما باز می کنند، اما نکات مهمی که در زمان خرید این میزها باید در نظر بگیرید که تعیین کننده میزان کیفیت آن ها هستند، شامل موارد زیر می باشند:

  • بررسی استحکام پایه های این میزها
  • توجه به مقاومت پیچ ها و فنر های قسمت متحرک آن ها
  • تست ضخامت سطح پلاستیکی میز
  • ابعاد و اندازه میز تاشو
  • نام تجاری و برند این وسایل و کشور سازنده آن ها

قیمت انواع میز پلاستیکی 8 نفره

قیمت انواع میز پلاستیکی 8 نفره برای تعیین کردن به روز ترین قیمت میز پلاستیکی 8 نفره در بازار های مصرف داخلی کشور ما به نکات مهمی توجه می شود، که شامل برند این وسایل، میزان کیفیت این میز ها و طرح آن ها هستند، البته نباید از ایرانی یا وارداتی بودن این لوازم هم غافل شد، چرا که محصولات وارداتی به علت نوسانات نرخ دلار و ارز و هزینه های بسیار زیاد گمرکی وقتی وارد بازار های داخلی ایران می شوند با چند برابر قیمت تولیدی به فروش می رسند و بر این اساس شاید برای مردم ما بهتر باشد که انواع میز پلاستیکی ایرانی را خریداری کنند.

البته شرکت های پخش عمده این وسایل که این محصولات را به صورت یکجا خریداری می کنند، آن ها را با سود خیلی کمتری عرضه می نمایند و از روش های مختلفی هم برای فروش محصولات خود بهره می گیرند، این روش ها شامل به کار گیری دفاتر و شعبه های مختلف در شهرهای گوناگون و استفاده کردن از وب سایت های فروشگاهی آنلاین می باشند، که مطمئنا راه حل دوم از سرعت و سهولت خیلی بیشتری برخوردار می باشد.

3 / 5. 1

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *