میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو

میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو یکی از کاربردی ترین محصولات در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست است.

این میز که می تواند مناسب سفر یا تعطیلات شما باشد، یکی از بهترین انتخابها برای خرید و پرداخت هزینه ای مناسب در قبال آن است.

در حال حاضر این میز با کیفیتی بسیار عالی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای فروش عرضه می شود؛ به همین دلیل ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا اطلاعاتی مفید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

همه چیز درباره میز پلاستیکی تاشو

 

همه چیز درباره میز پلاستیکی تاشو

میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو یکی از بهترین آپشنهایی می‌ باشند که وجود دارند و می‌ توانید آن را انتخاب نمایید. این میزها، محاسن و مزیتهای زیادی را در خود جای داده‌ اند و مدلهای متنوع و بسیار جدیدی از آن به بازار عرضه شده‌ اند. از این میان می‌ توان میز پلاستیکی جمع شو را نام برد که نام دیگر آن، میز تاشو می‌ باشد.

برای اینکه همه چیز را درباره میز جمع شو بدانید، مواردی را حاضر کرده‌ ایم که عبارتند از:

  • این میز دارای پایه های تاشو می‌ باشند که امکان خم کردن و در نتیجه جمع کردن راحت میز را فراهم می‌ سازد. قابلیت جمع شوندگی یکی از بهترین آیتم هایی است که در این میز وجود دارد و آن را نسبت به سایر مدل ها مانند میز ساده، برتری بخشیده‌ اند.
  • برای محیط هایی که دارای کمبود جا و فضا هستند، میز تاشو پیشنهاد بسیار خوبی است. اگرچه جنس‌ های متعددی از آن به چشم می‌خورد، اما بهترین جنس آن، میز پلاستیکی تاشو است.
  • این میز در مقابل رطوبت، ضربه و حتی خط و خش نیز مقاومتی بسیار بالا را از خود نشان می‌ دهد. دارای قابلیت شستشو می‌ باشد. بنابراین دغدغه‌ ای از بابت تمیز کردن آن وجود نخواهد داشت. رنگ و طرح متنوع موجود در این میز، آن را تبدیل به گزینه‌ ای منطبق با همه سلیقه ها نموده است.

توزیع عمده انواع میز پلاستیکی تاشو

 

توزیع عمده انواع میز پلاستیکی تاشو

اگر به دنبال میز پلاستیکی کم جا هستید، بی شک میز پلاستیکی تاشو، یکی از بهترین محصولاتی خواهد بود که می‌توانید آن را برگزینید. به مشخصات و مزیتهای کلی این محصول در قسمت قبل اشاره کردیم. بنابراین با آگاهی کافی می‌ توانید اقدامات لازم برای سفارش را انجام دهید.

اما یکی از مسیرهایی که قادر به اقدام از طریق آن خواهید بود، مسیر پیش روست که به عنوان بزرگترین واحد توزیع عمده انواع میز پلاستیکی شناخته شده و می‌ توانید انواع محصولات این چنینی را سفارش دهید:

  1. انواع میز پلاستیکی تاشو با پایه های بلند و کوتاه
  2. میزهای تاشو رنگی و طرح دار
  3. میز تاشو با مدل های گرد و دایره ای، مربعی و مستطیلی
  4. میزهای مستحکم و بادوام

ویژگی های منحصر به فرد این محصول

 

ویژگی های منحصر به فرد این محصول

میز پلاستیکی بزرگ مدل تاشو نسبت به مدل ساده جای کمتری را اشغال می کند.

طبیعتا این ویژگی از اسم مدل تاشو قابل تشخیص هست و نیاز به توضیح نمی باشد. اما مسئله نوع تاشو بودن میز و حداکثر فضای اشغالی به متر مربع می باشد.
برخی ممکن است تنها اسم تاشو بودن را یدک بکشند و نیاز مشتری را برطرف نکنند. زمانی که میز در حالت تا شده قرار دارد باید کمترین فضای ممکن را اشغال کند. به این صورت استفاده از مکان بهینه شده و دکوراسیون بهترین شکل ممکن می شود.

سایز میز پلاستیکی تاشو از نکات اصلی هنگام ارائه کالا به مشتری می باشد.

  • معمولا برای خانواده های ۳ الی ۵ نفره میز پلاستیکی بزرگ ثبت درخواست می شود.
  • برای خانواده های زیر ۳ نفر نیز با میز پلاستیکی کوچک، می توان نیاز را برطرف ساخت.
  • سایز میز پلاستیکی بزرگ مدل گرد با قطر ۹۰ و ارتفاع حدودا ۷۰ سانتی متری می باشد.
  • سایز میز پلاستیکی بزرگ مدل مربع نیز ۸۰*۸۰ با ارتفاع حدودی ۷۰ سانتی متر هست.

اصولا سایز میز پلاستیکی کاملا مطابق با نیاز مشتری و تقاضای عمده طراحی و تولید می شود.

خرید میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو

 

خرید میز پلاستیکی پایه فلزی تاشو

میز پلاستیکی امروزه از برترین مدلهای میز برای استفاده های سیار است که به علت وزن کم و حمل و نقل آسانی که دارد می توان از آن به راحتی برای کاربریهایی سیار که نیاز به حمل مداوم میز در آن وجود دارد استفاده کرد. امروزه مدلهای گوناگونی از این میز در بازار عرضه می شود که با پایه های جدا شونده و یا تاشو بگونه ای طراحی شده اند که می توان آنها را در کیف مخصوص خود جای داده و به راحتی منتقل کرد.

همچنین این محصولات دارای استحکام مناسبی نیز هستند و می توانند تا وزنهای بالایی را تحمل داشته باشند، همین ویژگیهای میز پلاستیکی است که موجب شده تا امروزه یکی از پراستفاده ترین محصولات در عرصه میز و صندلی باشد. در حال حاضر می توان چنین محصولاتی را به دو صورت سنتی و اینترنتی خریداری کرد.

در شیوه سنتی همانطور که خودتان نیز آشنایی دارید برای خرید عمده میز پلاستیکی باید به عرضه کنندگان استانی آن مراجعه کرده و با مشاهده فیزیکی این محصولات آنها را بررسی کرده و در نهایت محصولی که هم کیفیت و هم قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد را انتخاب کنید. آشکار است که توانایی بررسی فیزیکی این محصولات از اصلی ترین مزیتهای این روش است. اما مسئله اینجاست که در این شیوه از عرضه عموما کالا از میان واسطه های بسیاری عبور کرده و لذا قیمتی که بدست مصرف کننده می رسد دارای درصد اضافه محسوسی از کارمزد همین واسطه هاست.

مدل چند کاره این محصول

 

مدل چند کاره این محصول

در گذشته شما را با انواع روشهای تهیه میز پلاستیکی آشنا کردیم، همچنین به این نکته نیز اشاره شد که اگر می خواهید محصولات را در برندهای گوناگون و در انواع چند کاره، سیار و یا ساده دریافت کنید می توانید از روش نوین اینترنتی بهره مند شوید.

در ادامه مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد یافتن سایتی معتبر اشاره نماییم.

توجه داشته باشید که در معایب این روش اشاره کردیم شما اغلب قادر نخواهید بود تا محصولی که قصد دریافت آنرا دارید به صورت فیزیکی مورد بررسی قرار دهید. لذا در اکثر مواقع تنها شکل ظاهری محصولات را در کاتالوگ آنها مشاهده می کنید، اما باید توجه داشت که اگر سایتی معتبر با مجموعه ای با سابقه در پشت آنرا برای خرید انتخاب نمایید، عملا همین عیب تبدیل به یک مزیت می شود، که دیگر نیازی نیست به دنبال محصول باکیفیت باشید.

بلکه انتخاب چنین محصولی را به دست کارشناسان مجموعه ای باسابقه می سپارید و خود تنها در انتخاب طرح محصولات شرکت خواهید کرد. به یاد داشته باشید اولین گام در خرید یک محصول باکیفیت این است که به دنبال سایتهایی باشید که در صفحات اول و جایگاه های نخست سرچ در گوگل قرار دارند. چنین سایتهای توسط مخاطبین بیشتری بررسی شده اند و رضایت بیشتری از آنها حاصل شده، لذا اطمینان به آنها آسان تر بوده و اعتبار بیشتری دارند. از دیگر موارد مهمی که باید در هنگام بررسی یکی سایت به آن توجه داشت، دیزاین و طراحی سایت است.

هیراد پلاست به عنوان بهترین سایت خرید اینترنتی انواع میز پلاستیکی تاشو معرفی می شود.

1 / 5. 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *