کلمن پلاستیکی شیردار

در این فروشگاه ما قصد داریم برای شما دوستانی که به دنبال خرید کلمن پلاستیکی شیردار با قیمت ارزان هستند ,محصولات خود را معرفی کنیم امیدواریم از خرید آن لذت کافی را ببرید هدف ما رضایت شما ست.

کلمن پلاستیکی شیردار

انواع کلمن پلاستیکی با قیمت مناسب در بازار

یکی از مراکز خرید محصولات و لوازم پلاستیکی جمعه بازار هر شهر می باشد خرید عمده انواع کلمن پلاستیکی با قیمت مناسب و در رنگهاو مدلها و با تنوع زیاد در بازار به فروش می رسد .
دوستانی که امکان آمدن به این بازار را ندارند ,می توانند از طریق وب سایت ما از کلیه محصولات لوازم خانگی پلاستیکی دیدن نمایند.

کلمن پلاستیکی شیردار

مزیت کلمن های ارزان قیمت شیشه ای

کلمن های شیشه ای شیردار برای برگزاری مهمانی شما در روزهای گرم تابستان به صورت زیبا و جذاب به عنوان یک ایده, فوق العاده می باشد.
این کلمن با حجم سه گالن، ویک پایه‌ی حصیری بافت و شش عدد لیوان شیشه‌ای دسته‌دار دارد,که شما با خرید این کلمن ارزان قیمت از این فروشگاه با کمترین زمان می توانید آنرا تهیه کنید.
کلمن شیشه ای نمونه های متفاوتی دارد خرید این نوع کلمن با این مدل مزیت قابل توجهی دارد که به صورت ارزان قیمت نسبت به بازار عرضه می گردددرون این کلمن بزرگ از دو محفظه پلاستیکی تودرتو استفاده شده است .
لیوان ها 6 عدد است اما این کلمن ظرفیت بیشتر از 6 لیوان را دارد ,پس می توان از تعداد بیشتری از افراد پذیرایی کرد. این محصول علاوه بر اینکه پذیرایی را آسان کرده، دکور زیبایی نیز دارد.

کلمن پلاستیکی شیردار

ویژگی های کلمن پلاستیکی شیردار

از ویژگی های هر یک از این کلمن ها ی آب پلاستیکی شیردار که با ابعاد و اندازهای مختلف و تنوع رنگ با قیمتی ارزان در این شرکت تولید می گردند.
جنس این محصولات از پلاستیک بسیار ضخیم ساخته شده تا بتوان در محیط های باز مثل بیابا ن ها مقاومت کند. بهترین انتخاب برای تهیه و سرو انواع نوشیدنی‌ها و انواع شربتها مانند لیمو ,نعناع وغیره می باشد.تمامی این محصولات از آن شرکت بوده و با مشخصات زیر تولید می گردد.

  • سایز محصول: 23 سانتی متر قطر، 34 سانتی‌متر ارتفاع
  • وزن خالی کلمن:3628 گرم
  • ظرفیت کلمن: 11.35 لیتر
  • نوع خروجی آب کلمن: شیر
  • امکان تعویض شیر آب
  • تنوع رنگ:دلخواه

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *