کلمن آب پلاستیکی

کلمن آب پلاستیکی وسیله ایی مورد نیاز در محیط منزل می باشد. قیمت انواع کلمن آب به جنس و کیفیت آن بستگی دارد. خرید و فروش انواع کلمن به دو صورت عمده و محدود به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می شود.
کلمن آب یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه می باشد که حمل و نقل آن بسیار آسان است به همین دلیل در هنگام مسافرت نیز از آن استفاده می شود.
در ساخت کلمن آب از جنس های مختلفی استفاده می شود.

کلمن آب پلاستیکی

موارد استفاده از کلمن آب

کلمن یک وسیله ذخیره سازی آب است که اغلب در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد.
نگه داری آب در کلمن موجب خنک نگه داشته شدن آب در طول روز می شود. به وسیله کلمن آب می شود هر گونه مایعاتی را در دمای مشخص نگه داری کرد.
یکی از مهم ترین موارد استفاده کلمن این است که در هر زمانی که به آب خنک نیاز داشته باشیم، در دسترس است.
در نبود کلمن آب خانواده ها مجبور بودند مدام در یخچال را باز کنند که این کار باعث مصرف بی رویه برق می شد و از طرف دیگر به یخچال آسیب می رسید.
اما با وجود کلمن در مصرف برق صرفه جویی می شود. در ولقع کلمن مصرف آب را در محیط خانه مدیریت می کند.

کلمن آب پلاستیکی

انواع کلمن آب در بازار

کلمن های متعددی با جنس مختلف در بازار وجود دارد.
کلمن های مختلف به صورت زیر طبقه بندی می شود:

  • کلمن آب پلاستیکی: کلمن آب از جنس پلاستیک بسیار سبک است و در مسافرت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پلاستیک این نوع کلمن به گونه ایی است که در مقابل هرگونه ضربه مقاوم است و اگر از دست کسی بیافتد نمی شکند به همین دلیل گزینه خوبی برای مسافرت های طولانی می باشد.
  • کلمن آب فلزی با بدنه فلزی: این کلمن به دلیل فلز به کار رفته در بدنه آن دارای وزن سنگین تری نسبت به کلمن پلاستیکی است و بیشتر برای گرم نگه داشتن مایعات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کلمن آب شیشه ایی: این نوع کلمن می تواند مایعات را به صورت گرم و سرد برای مدت زمان طولانی نگه دارد و شکل ظاهری بسیار زیبایی دارد اما در مقابل ضربه شکننده است.

خرید کلمن آب پلاستیکی

خرید کلمن آب پلاستیک به دو طریق حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. خرید حضوری با مراجعه به مراکز فروش انجام می شود و خرید آنلاین از طریق ثبت نام در سایت های آنلان امکان پذیر می باشد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *