گلدان پلاستیکی پایه دار

گلدان های پلاستیکی یکی از پرمصرف ترین نمونه های این وسایل هستند که از آن ها می توان به عنوان یک بستر مناسب برای کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان استفاده نمود و آن ها را در هر جایی قرار داد، تولید کنندگان انواع گلدان پلاستیکی پایه دار، این محصولات را در سایز ها و رنگ های مختلفی تولید می نمایند و سپس به واسطه شرکت های بزرگ پخش در اقصی نقاط کشور توزیع می کنند.

گلدان پلاستیکی پایه دار

3 مورد از مزایای گلدان پلاستیکی سایز بزرگ

3 مورد از مزایای گلدان پلاستیکی سایز بزرگ همانطور که می دانید با پیشرفت علم و صنعت بشر توانست از نفت خام یک محصول جانبی تحت عنوان پلاستیک را که در اصل ماده ای پلیمری است، تولید نماید که دارای ویژگی های خاصی است و از آن جهت ساخت بسیاری از لوازم استفاده می گردد، که یکی از آن ها گلدان می باشد، با توجه به ویژگی هایی که این محصول دارد توانسته است به محبوبیت زیادی در بین مردم دست پیدا کند و ما هم در این قسمت می خواهیم به 3 نمونه از مزیت های گلدان پلاستیکی سایز بزرگ اشاره کنیم و از شما هم دعوت می کنیم که با ما همراه باشید.

  1. این گلدان ها به دلیل اینکه از متریال پلاستیک ساخته می شوند، با وجود ابعاد بزرگی که دارند از وزن خیلی کمی برخوردار هستند و همین مساله موجب می شود که حمل و جابجایی آن ها برای همه افراد کار خیلی راحتی باشد و برعکس گلدان های شیشه ای یا سفالی سنگین نخواهند بود.
  2. این محصولات به دلیل تولید انبوه و ارزان قیمت و دسترس بودن مواد اولیه، دارای نرخ بسیار مقرون به صرفه ای هستند و به همین دلیل اکثر هموطنان ما با هر میزان بودجه مالی توانایی خرید این محصولات را خواهند داشت.
  3. گلدان های پلاستیکی ویژگی ضد ضربه و نشکن بودن دارند و همین مساله موجب می شود که به خوبی بتوانند در مقابل وارد آمدن ضربه، فشار و یا افتادن از خود مقاومت نشان دهند، در نتیجه به هیچ وجه نمی شکنند، ترک برنمی دارند و خراب نمی شوند و دارای طول عمر بسیار زیادی هستند.

گلدان پلاستیکی شیار دار چه مشخصاتی دارد؟

گلدان پلاستیکی شیار دار چه مشخصاتی دارد؟ با توجه به تاثیری که گل و گلدان در دکوراسیون منازل و محیط های مختلف می گذارد، اکثر مردم همواره به دنبال خرید گلدان هایی با طرح و رنگ های جدید هستند که بر این اساس گلدان شیار دار یا حصیری می تواند یک انتخاب خیلی مناسب برای آن ها باشد.

  • گلدان پلاستیکی شیار دار دارای ساختار و طراحی بسیار زیبا، شکیل و خاص است و از این رو استفاده کردن از آن برای کاشت گل ها می تواند به زیباتر شدن دکور منازل شما کمک بسیار زیادی بکند.
  • این گلدان ها نسبت به مدل های ساده دارای ضخامت خیلی بیشتری هستند، در نتیجه مقاومت و دوام بالاتری دارند و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار می باشند.
  • گلدان های شیار دار پلاستیکی دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی می باشند و رنگ آن ها نیز براق و درخشان است، این مساله نشان می دهد که این وسایل را با مواد نو تولید کرده اند و همین نشانه باکیفیت بودن آن ها است.
  • ساختار این گلدان ها حالتی نرم و انعطاف پذیر دارد و در اثر وارد آمدن فشار دیواره آن ها ممکن است خم شود، این باعث می شود که مقاومت آن ها در برابر ضربه خیلی بیشتر شود و احتمال شکسته شدن آن ها پایین بیاید.
  • این محصولات در سایز های مختلفی تولید می شوند و از این رو شما می توانید با توجه به نیاز خود در بین آن ها دست به انتخاب بزنید و گلدان های بزرگ، کوچک، مستطیلی و یا گرد را جهت کاشت گل یا سبزیجات تازه استفاده نمایید.

باکیفیت ترین انواع گلدان پلاستیکی رنگی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع گلدان پلاستیکی رنگی کدامند؟ خیلی از مصرف کننده ها در زمان خرید گلدان پلاستیکی رنگی ممکن است با مشکل مواجه شوند، چرا که از ویژگی هایی که یک گلدان رنگی باکیفیت و مرغوب باید داشته باشد بی اطلاع هستند، به همین دلیل هم ما با تحقیقات گسترده ای در این زمینه، می خواهیم شما را با این ویژگی ها آشنا کنیم.

  • اولین مساله ای که در زمان خرید این گلدان ها باید به آن دقت کنید این است، که رنگبندی گلدان شما شفاف و براق است، یا اینکه رنگی کدر، مات و تیره دارد؟ این مساله نشان می دهد که محصول با مواد نو تولید شده است، یا اینکه از ذوب کردن مواد کهنه دیگر آن را ساخته اند.
  • دومین مساله این است که بدنه گلدان ها را از نظر خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری آن ها باید تست کنید و برای این کار می توانید گلدان را با دستان خود بفشارید، چون اگر گلدان نرم باشد یعنی جنس بهتری دارد ولی گلدانی که بدنه خشکی دارد، خیلی زود می شکند و ترک برمی دارد.
  • سومین مساله در نظر گرفتن میزان ضخامت بدنه گلدان ها است، گلدان هایی که دیواره های آن ها از ضخامت مطلوبی برخوردار باشند مسلما خیلی بیشتر دوام می آورند و طول عمر آن ها طولانی تر خواهد بود، اما گلدان هایی که ساختار نازکی دارند به سرعت آسیب خواهند دید و خراب می شوند.

فروشگاه عرضه گلدان پلاستیکی پایه دار

فروشگاه عرضه گلدان پلاستیکی پایه دار فروشگاه های پخش محصولات پلاستیکی در سطح کشور ما، مسئول عرضه گلدان پلاستیکی پایه دار و ساده در حجم عمده در بازار های داخلی ایران هستند و این وسایل را در حجم گسترده ای از کارخانه های تولیدی خریداری می نمایند و سپس به دست مصرف کننده ها می رسانند، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این فروشگاه ها دارند و موجب جذب شدن بیشتر مشتری به سمت آن ها می شود، این است که محصولات را با قیمت بسیار مناسب و با ارزش افزوده اندکی به فروش می رسانند و دلیل آن هم عرضه کردن محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

این فروشگاه ها دارای شعبه های متعددی در تمام استان های ایران هستند و به این طریق امکان دسترسی پیدا کردن همه مردم به محصولات خود را فراهم می نمایند و همه می توانند به صورت حضوری به یکی از دفاتر فروش آن ها مراجعه کنند ولی به دلیل اینکه ممکن است مراجعه حضوری برای برخی از هم وطنان ما مشکل باشد، این فروشنده ها تصمیم گرفته اند با استفاده از روش فروش اینترنتی گامی در جهت رفاه حال این عزیزان بردارند به همین دلیل درگاه های مجازی مختلفی در این عرصه فعالیت می کنند، که ما می توانیم همین وب سایت را برای ثبت سفارش و خرید محصول از راه دور به شما پیشنهاد بدهیم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *