امروزه به دلیل عواملی نظیر قیمت و کیفیت مناسب میز و صندلی های پلاستیکی در برابر سایز میز و صندلی های چوبی یا فلزی، این میز و صندلی ها مورد توجه مردم قرار گرفته و بسیار پر طرفدار و پر مصرف هستند.

میز پلاستیکی اداری یک نمونه از این موارد است که به دلیل داشتن تنوع رنگ و طرح، عمر بیشتر و وزن سبک برای حمل و نقل در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کننده میز پلاستیکی اداری پایه کوتاه

کاربرد میز پلاستیکی در اداره ها

کاربرد میز پلاستیکی در اداره ها کاربرد میز پلاستیکی در ادارات و شرکت ها اغلب در سلف غذا خوری و بیشتر برای میزهای کامپیوتر است. نوع ماده استفاده شده برای میز کامپیوتر باید به گونه ای باشد که تحمل وزن بالا اشیا را داشته و احتمال سقوط کامپیوتر و لوازم آن وجود نداشته باشد.

امروزه میزهای پلاستیکی در مکان های مختلفی نظیر منازل، باغ ها و همچنین شرکت های بزرگ اداری مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت های تولید کننده محصولات پلاستیکی نظیر میز و صندلی میدانند مهمترین کاربرد میزهای پلاستیکی در شرکت های اداری است، بنابراین به جز تولید این محصولات در ابعاد، اشکال، طرح ها و رنگ های متفاوت، اقدام به تولید محصول به صورت سفارشی نیز کرده است. تولید محصولات به صورت سفارشی به این دلیل است که ظاهر میزهای اداری پلاستیکی باید متناسب با دکوراسیون آن ادارات و شرکت ها باشد.

میزهای پلاستیکی اداری باید استحکام و کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته باشند، چرا که بسیاری از اشیای سبک و سنگین مانند کامپیوتر و لوازم اداری بر روی آن ها قرار می گیرد.

میزهای پلاستیکی مورد استفاده در ادارات باید دارای مشخصات و مولفه های زیر باشند: 

۱. از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود‌

۲. پایه های آن فلزی باشد تا تحمل وزن زیاد اشیا را داشته باشد.

۳. وزن کمی داشته باشد که جابجایی آن آسان باشد.

۴. دارای سایزهای مختلف و رنگ بندی های متنوع باشد تا با دکوراسیون داخلی ادارات و شرکت ها همخوانی داشته باشد.

فروش عمده میز پلاستیکی پایه کوتاه

فروش عمده میز پلاستیکی پایه کوتاه میزهای پلاستیکی مورد استفاده در ادارات تنوع بسیار زیادی دارند و البته قیمت فروش آن ها نیز متفاوت است. قیمت فروش میز به عواملی از جمله طرح و رنگ، ابعاد، کیفیت ساخت و البته برند سازنده بستگی دارد. تهران مرکز و بورس تولید کنندگان پلاستیک در ایران است. مزیت خرید میز پلاستیکی از تهران این است که خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه است. برای اطلاع از قیمت فروش عمده میز و اطلاع از شرایط فروش عمده می توان به سایت های معتبر ابنترنتی مراجعه و با کارشناسان فروش گفتگو کرد. اطلاعات مورد نیاز برای برقراری ارتباط از جمله تلفن، ایمیل و آدرس در سایت وجود دارد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *