صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی های تولید شده از جنس پلاستیک یکی از جدید ترین و در عین حال پرطرفدار ترین نوع این وسایل هستند که از آن ها در تمام موقعیت ها می توان به راحتی استفاده نمود و قیمت مناسبی هم دارند.

توزیع کنندگان برتر انواع صندلی پلاستیکی دسته دار، این محصولات را در حجم انبوهی از کارخانه ها خریداری کرده و سپس در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می کنند و به دست تمام مردم می رسانند.

توزیع کنندگان صندلی پلاستیکی دسته دار

از خصوصیات صندلی پلاستیکی تاشو چه می دانید؟

از خصوصیات صندلی پلاستیکی تاشو چه می دانید؟ امروزه استفاده کردن از صندلی به عنوان یکی از اقلام اصلی و مهم در کامل کردن چیدمان منازل مسکونی یا ساختمان های اداری و تجاری در تمام دنیا رواج بسیار زیادی پیدا کرده است و از این رو همه روزه مدل های مختلفی از این وسایل با استفاده از مواد اولیه گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند.

یکی از مدل های خیلی رایجی که از این محصولات تولید گشته است صندلی های پلاستیکی هستند، که در ساخت آن ها از مواد پلیمری مرغوبی استفاده می شود و بر همین اساس دارای مزیت های خیلی زیادی بوده و توجه بیشتر مصرف کننده ها را به خودشان جلب نموده اند.

این صندلی ها نیز در مدل های مختلفی تولید می شوند که یکی از آن ها صندلی پلاستیکی تاشو است که خصوصیات بسیار زیادی دارد و ما هم تصمیم داریم در ادامه این مطلب در مورد این ویژگی ها با شما عزیزان صحبت کنیم و از شما دعوت می نماییم که با ما همراه باشید:

  • صندلی های تاشو پلاستیکی وسایلی هستند که می توان آن ها را در مواقع لزوم باز کرد و مورد استفاده قرار داد و در سایر اوقات نیز آن ها را به راحتی بست، جمع کرد و در گوشه ای گذاشت و از این رو این وسایل جای خیلی کمی را اشغال می کنند و برای مکان های محدود مناسب می باشند.
  • این محصولات به علت تاشیو بودن و جنس پلاستیکی که دارند بسیار سبک وزن می باشند و نقل و انتقال کردن آن ها خیلی راحت است و از این رو می توان آن ها را به سادگی بلند کرد، در صندوق عقب اتومبیل قرار داد و با خود به مسافرت و گردش های خارج از شهر برد.
  • صندلی تاشو پلاستیکی دارای مقاومت و استحکام خیلی مطلوبی است و می تواند وزن خیلی زیادی را تحمل کند، ضد ضربه و نشکن است و در برابر رطوبت هم هیچ آسیبی نمی بیند.
  • این وسایل در برابر زنگ زدگی، خوردگی، پوسیدگی و تغییر رنگ خیلی مقاوم هستند.

مختصری درباره فرآیند تولید صندلی پلاستیکی

مختصری درباره فرآیند تولید صندلی پلاستیکی بشر با دستابی به پلاستیک توانست تحول عظیمی در صنعت تولید محصولات ایجاد کند و تا حد زیادی نیز از نرخ تورم کاسته شد و تمامی افراد با هر میزان بودجه مالی قدرت خرید این لوازم جدید پلاستیکی را به دست آوردند.

حال با توجه به توضیحاتی که در مورد صندلی های پلاستیکی ارائه داده شد، ما تصمیم گرفته ایم که فرآیند تولید صندلی پلاستیکی در داخل کارخانه های صنعتی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم و از شما هم دعوت به عمل می آوریم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید:

  • برای تولید کردن هر مدل از این صندلی ها، به یک قالب از پیش ساخته شده که شکل و ابعاد مورد نظر ما را داشته باشد نیاز است تا بتواند به مواد پلیمری شکل بدهد.
  • مواد اولیه مورد نیاز ما به صورت یک مایع مذاب و داغ آماده سازی شده و بعد از راه یک قیف یا لوله به قالبی که آماده کرده ایم وارد می شوند و در یک محیط مناسب با دمای کم قرار می گیرند تا رفته رفته این مواد سرد گردند.
  • بعد از گذشت یک الی دو روز که مواد پلیمری سفت و سخت شدند و به خوبی شکل گرفتند، قالب از اطراف باز می شود و یک صندلی پلاستیکی آماده از داخل آن خارج می گردد.
  • اگر بخواهیم به این صندلی ها رنگ بدهیم باید رنگ مورد نظر خود را که پودری است در داخل مایع مذاب بریزیم و با آن حل کنیم و سپس به قالب خود وارد نماییم.

3 نکته مهم در مورد صندلی پلاستیکی کودک

3 نکته مهم در مورد صندلی پلاستیکی کودک یکی از مناسب ترین و در عین حال محبوب ترین انواع صندلی های مخصوص کودکان، نمونه های پلاستیکی آن ها هستند که دارای مزیت های خیلی زیادی می باشند و ما در ادامه این مطلب به بیان 3 نکته مهم در مورد صندلی پلاستیکی کودک می پردازیم:

  1. این صندلی ها به علت متریال خاصی که در ساخت آن ها به کار رفته است دارای چگالی یا وزن خیلی کمی هستند و از این رو بلند کردن آن ها برای کودکان و نوجوانان کار راحتی خواهد بود و هیچ فشاری به کمر آن ها وارد نمی کند.
  2. این مدل از صندلی ها به علت اینکه وزن کمی دارند و بدنه آن ها نیز حالت نوک تیز نداشته و لبه های نرمی دارند، احتمال وارد آمدن آسیب و ضربات ناگهانی برای کودکان در حین بازی کردن را به حداقل می رسانند و در صورت افتادن بر روی کودک هیچ ضربه ای به او نمی زنند.
  3. صندلی پلاستیکی مخصوص کودک به خوبی می تواند فشار زیاد و وزن بالا را تحمل کند و در اثر جست و خیز کردن کودکان به هیچ وجه آسیبی نمی بیند و نمی شکند و از این نظر بسیار مقرون به صرفه و مطمئن خواهد بود.

صادرات عمده صندلی پلاستیکی دسته دار

صادرات عمده صندلی پلاستیکی دسته دار شرکت های بزرگ فعال در زمینه تجارت بین المللی محصولات پلاستیکی، به امر صادرات صندلی پلاستیکی دسته دار، تاشو یا ساده به سایر کشور های دنیا می پردازند و این محصولات را به صورت انبوه و از راه مرز های مختلف زمینی، هوایی و دریایی به نقاط مختلف جهان ارسال می نمایند.

با ورود این لوازم به عرصه بازار های خارجی آنچه که بیش از همه مورد توجه مصرف کننده ها قرار می گیرد، کیفیت بسیار مطلوب این لوازم، مدل های متنوع و نرخ بسیار مناسب آن ها است که این عزیزان را به خرید این صندلی ها تشویق می کند.

صندلی های صادراتی علاوه بر بازار های خارح از کشور در داخل ایران نیز عرضه می شوند تا در اختیار تمام هم میهنان عزیز ما قرار بگیرند و برای این کار از راه های مختلفی مانند خرید و فروش حضوری یا اینترنتی استفاده خواهد شد.

شما عزیزان هم می توانید جهت سفارش دادن و خرید این محصولات از طریق درگاه های آنلاین گوناگونی همچون همین وب سایت اقدام کنید و صندلی پلاستیکی را از راه دور خریداری نمایید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *