میز و صندلی پلاستیکی کودک

صندلی پلاستیکی دسته دار یکی از پرتولید ترین انواع صندلی ها در ایران و جهان است که به علت قیمت مناسب و کارایی بسیار بالا از طرفداران زیادی برخوردار است؛ توزیع مستقیم صندلی توسط فروشنده برتر این محصول در کشور انجام می شود و خریداران می توانند نیاز خود را در این توزیع از تولیدکننده آن تامین کنند و به این شکل بدون حضور واسطه ها هزینه کمتری را برای خرید این محصول به خصوص در سفارش عمده پرداخت کنند.

توزیع مستقیم صندلی پلاستیکی دسته دار

مختصری درباره فرآیند تولید صندلی پلاستیکی

مختصری درباره فرآیند تولید صندلی پلاستیکی تولید صندلی پلاستیکی همچون انواع محصولات پلاستیکی دیگر با استفاده از دستگاه تزریق انجام می‌گیرد؛ دستگاه تزریق پلاستیکی دستگاه نسبتاً پیچیده ای است که ورودی این دستگاه گرانول پلی اتیلن است که آن را به قالب های مشخصی تزریق می کند و به این ترتیب محصول نهایی تولید خواهد شد.

در این دستگاه گرانول مورد نظر به صورت شفاف یا در رنگ های مشخص وارد می شود سپس این مواد طی چند مرحله به صورت کاملاً روان و مذاب در می آید و به وسیله دستگاه های مشخصی به قالب هایی که برای تولید صندلی پلاستیکی ایجاد شده‌اند تزریق می گردد.

این قالب به صورت دو تکه بوده و وقتی به همدیگر متصل می شوند مایع مذاب پلی اتیلن به داخل آن تزریق می گردد تا شکل صندلی را به خود بگیرد سپس دستگاه کمی سرد شده و به شکل جامد در می‌آید و صندلی در قالب شکل گرفته است که از همدیگر جدا می شوند و صندلی به صورت آماده بیرون می‌آید.

اکنون تنها کافی است با استفاده از کاتر مخصوص زوایای اضافه را از صندلی حذف نمود تا به این ترتیب صندلی تولید و آماده ارائه شود این فرآیند تولید بسیار سریع انجام می گیرد و می توان در طول روز بسته به کیفیت دستگاه تعداد صندلی های بسیار زیادی را تولید نمود همچنین قالب این دستگاه نیز قابل تغییر است و می‌توان بر اساس نیاز نوع قالب را تغییر داد.

ویژگی های قابل توجه صندلی پلاستیکی کودک

صندلی پلاستیکی دسته دار

یکی از انواع صندلی هایی که در داخل کشور ما با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک تولید می‌شود صندلی پلاستیکی کودک است این صندلی سایز کوچکی دارد و معمولاً برای کودکان زیر ۵ سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و ابعاد این صندلی به گونه ای طراحی شده است که برای کودکان مناسب بوده و می‌تواند تحمل وزن آنها را به خوبی داشته باشد.

از ویژگی‌های این صندلی‌ها سبک بودن آنها است که به راحتی توسط خود کودکان نیز قابل جابجایی می باشد همچنین صندلی ها در عین این که نرم هستند بسیار محکم نیز می باشند ولی سبک بودن آنها و انعطاف پذیری پلاستیک باعث می‌شود که در صورت برخورد با کودکان هیچ آسیبی به آنها وارد نشود و به این ترتیب این صندلی دارای مزیت‌های بسیار ویژه و اختصاصی است.

این صندلی به راحتی قابل شستشو است و در صورتی که کثیف شود می‌توان با آب به راحتی آن را از نوع لکه و چربی پاک کرد علاوه بر این بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ضربه است و در اثر برخوردهای شدید با زمین و جابجایی های نامناسب هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی‌شود و مهم تر از همه این که نسبت به انواع صندلی های کودک دیگر قیمت ارزان تری دارد بنابراین برای همه افراد قابل خریداری دستیابی است و می‌تواند آن را در هر زمان و مکانی تهیه کند.

این محصول دارای پایه های بسیار محکمی است و قسمت زیرین یعنی بخش نشیمنگاه و پشتی آن دارای منافذ راه راه یا شکل های هندسی مختلف است و امکان تبادل هوا با لباس و بدن کودک وجود داشته باشد و به این ترتیب از ایجاد عرق در بدن کودکان شود

باکیفیت ترین انواع صندلی پلاستیکی پایه چوبی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع صندلی پلاستیکی پایه چوبی کدامند؟ یکی از انواع صندلی های پلاستیکی که از زیبایی خاصی برخوردار است و توانسته است به انواع این صندلی ها تنوع بیشتری ببخشد صندلی پلاستیکی پایه چوبی است؛ این صندلی پلاستیکی دارای بدنه ساخته شده از پلاستیک اما پایه های چوبی می باشد که طرح بسیار زیبایی را به این صندلی بخشیده است.

این صندلی خاص از جمله صندلی های دکوری به شمار می رود که برای کافی شاپ ها بسیار مناسب باشد و همچنین به عنوان یک صندلی فانتزی در آشپزخانه نیز می تواند کاربرد زیادی داشته باشد؛ این صندلی به طور معمول دارای چهار پایه بوده که اغلب حالت مورب دارند یعنی کاملا عمود بر زمین نیستند و با زاویه دید ۲۰ تا ۳۰ درجه به کف صندلی متصل شده اند همچنین اغلب از نوارهای پلاستیکی یا فلزی برای اتصال مناسب‌تر این چهار پایه در قسمت‌های وسطی آن استفاده می‌شود تا استحکام آن تضمین گردد.

باکیفیت ترین این صندلی ها دارای پایه های چوبی ساخته شده از جنس چوب بسیار محکمی همچون گردو هستند و این که استحکام آنها فوق العاده زیاد است همچنین چوب ها به خوبی تراش خورده اند و یک اندازه برخوردارند به این معنی که از نظر شکل و سطح مقطع ارتباط با زمین دقیقا همانند همدیگر می باشند تا به این ترتیب صندلی کاملاً متعادل باشد.

مراکز فروش صندلی پلاستیکی دسته دار

مراکز فروش صندلی پلاستیکی دسته دار انواع مختلف صندلی پلاستیکی دسته دار در تنوع طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت توسط مراکز فروش این محصول و خریداران آن ارائه می گردد و آنها می‌توانند از طریق این مراکز نیاز خود را به خوبی و با قیمت مناسب تامین کنند؛ این صندلی ها می توانند در قسمت کف به صورت منفذدار باشند یا این که کاملاً بدون سوراخ تهیه شوند و معمولاً بخش پشتی آنها به صورت شیاردار یا سوراخ دار است.

انواع این صندلی‌ها برای ایجاد تنوع بیشتر و دستیابی خریداران به نمونه های بیشتر از این صندلی ها توسط این مراکز فروش ارائه می‌شود و آنها می‌توانند به راحتی نیاز خود را از طریق این مراکز تامین کنند؛ این مراکز فروش قیمت تمام شده این محصول را پایین از آن در نظر گرفته اند تا امکان استفاده از آنها برای مکان هایی همچون تالارهای پذیرایی و رستوران ها که تعداد زیادی از آن را به طور همزمان نیاز دارند فراهم باشد.

این صندلی ها در سال‌های اخیر با افزایش قیمت پلاستیک نسبت به چند سال قبل افزایش قیمت قابل توجهی یافته اند به طوری که قیمت آنها چند برابر و حتی بیشتر شده است؛ با این وجود این فروش صندلی پلاستیکی برای خارج کشور همچنان بسیار مناسب است زیرا نرخ ارز افزایش زیادی یافته و کسانی که صادرکننده این صندلی ها هستند می‌توانند از طریق این مراکز نیاز خود را تأمین کننده و صادرات آن را انجام دهند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *