از جدیدترین محصولات پلاستیکی می توان تخت کنار استخر را نام برد که برای استراحت بسیار مناسب می باشد. این تخت از خصوصیات ویژه ای برخوردار است که کیفیت بالای آن را نشان می دهد. توزیع تخت پلاستیکی کنار استخر به تعداد بالا در بازار داخلی و خارجی صورت می گیرد. این محصول که طرفداران بسیار زیادی دارد با قیمت مناسب ارائه می گردد.توزیع تخت پلاستیکی کنار استخر

طرح های تخت پلاستیکی کنار استخر

طرح های تخت پلاستیکی کنار استخر تخت پلاستیکی کنار استخر از محصولات بسیار مدرن و کاربردی می باشد که برای استراحت و آفتاب گرفتن بسیار مناسب می باشند. از طرح های این تخت می توان به دو مدل سایبان دار و بدون سایبان اشاره نمود.

تخت هایی که سایبان ندارند برای استخرهای مسقف مناسب می باشند و تخت های سایبان دار برای استفاده در زیر نور خورشید و فضای باز به مصرف می رسند. این تخت ها تنوع بالایی از نظر شکل هندسی، اندازه و مدل و رنگ دارند که به صورت سلیقه ای می توان آن را انتخاب نمود.

از طرح های تخت پلاستیکی می توان تخت حصیری را نام برد که زیبایی منحصر به فردی دارد. این تخت در برابر نور خورشید و سرما بسیار مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ و یا حالت نمی شود. جنس آن بسیار عالی می باشد که از گرانول های پلیمری به دست آمده و می توان وزن بالا را تحمل کند.

لیست قیمت تخت پلاستیکی کنار استخر

لیست قیمت تخت پلاستیکی کنار استخر تازه ترین لیست قیمت تخت پلاستیکی کنار استخر توسط کارشناسان فروش در این مجموعه استعلام می شوند. قیمت ها به صورت لیست تنظیم شده از جانب تولید کنندگان دریافت می ‌شود و در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

انتخاب قیمت بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شوند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت اشاره نمود. در واقع می توان گفت کیفیت نشان دهنده قیمت یک کالا است و هر چه میزان مرغوبیت آن بیشتر باشد قیمت بیشتری را به خود تخصیص می دهد.

در روند تولید کالا مخارجی به وجود آمده است که به همراه هزینه مواد اولیه در قیمت نهایی کالا تاثیر گذار می باشد. علاوه بر این عوامل می‌توان گفت که نام برند و شرکت سازنده تاثیر زیادی در میزان قیمت ‌ها دارد و برندهای معتبر به دلیل ایجاد کیفیت بالا در محصولات خود از قیمت های بیشتری برخوردار می باشند. همچنین در این باره می ‌توان گفت که برندهای ایرانی به نسبت برندهای خارجی از قیمت‌های کمتری برخوردارند.

این امر به عنوان یک مزیت محسوب می ‌شود و می توان از کالا ایرانی حمایت نمود. شما می توانید پس از بررسی قیمت‌ها به سفارش کالای مورد نظر پرداخته و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید. ارسال کالا به تمامی استان های کشور امکان پذیر می باشد.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *