صندلی پلاستیکی ارزان

یکی از کالاهای پرمصرف امروز انواع صندلی پلاستیکی است که کاربردهای گسترده ای در اماکن و مشاغل مختلف دارد. از این صندلیها در منازل، ادارات، مدارس، سالنهای همایش، سالنهای غذاخوری، رستورانها و غیره استفاده می شود.

مناسب ترین گزینه برای دوستانی که قصد خرید صندلی پلاستیکی به صورت عمده را دارند، صندلی پلاستیکی ساده‌ است چرا که قیمت مناسب و به صرفه این محصول سبب شده که بسیاری از مشتریان از آن استقبال ویژه ای کنند.

در این مقاله به اطلاعاتی در رابطه با انواع، ویژگیها و قیمت صندلی پلاستیکی می پردازیم.

صندلی پلاستیکی ساده

 

انواع صندلی پلاستیکی ساده

صندلی پلاستیکی ساده به دو نوع دسته دار و بدون دسته تقسیم می شود.

همانطور که می دانید دسته ها از مزایای محبوب صندلیها به شمار می روند چرا که صندلی پلاستیکی دسته دار راحتی بیشتری را در ناحیه دستها و حتی نشیمن ارائه می دهد. از این رو صندلی پلاستیکی دسته دار از طرفداران زیادی برخوردار است.

صندلی پلاستیکی بدون دسته نمونه دیگری از صندلی پلاستیکی ساده است که از آپشن دسته ها برخوردار نیست اما همچنان مشتریان زیادی از این صندلیها استقبال می کنند. قیمت صندلی پلاستیکی بدون دسته مناسب تر است و این امر باعث شده که خریداران عمده استقبال ویژه ای از آن بکنند. این صندلی ساده ترین نوع صندلی پلاستیکی موجود در بازار است که در ابعاد کوچک مخصوص کودکان و بزرگ مخصوص بزرگسالان طراحی، تولید و عرضه می شود. خرید عمده این محصول برای اماکن عمومی یا مشاغل شلوغ بسیار مناسب و اقتصادی است.

صندلی پلاستیکی ساده

 

معرفی دو مدل صندلی پلاستیکی ساده

صندلی پلاستیکی ساده همانطور که در قسمت قبل معرفی شد در دو مدل دسته دار و بدون دسته طراحی و تولید می شود.

این صندلیها با توجه جنس پلاستیکی ای که دارند، بسیار سبک هستند و به راحتی می توانید آنها را بدون هیچ مشکلی جابجا کنید. البته این وزن کم هیچ تاثیری در کم شدن مقاومت این محصول در برابر تحمل وزن ندارد.

این صندلیها با توجه به ابعادشان تا اندازه ای وزنهای سنگین را تحمل می کنند و مقاومت خوبی از خود نشان می دهند و دچار شکستگی و سقوط نمی شوند. البته اگر بیش از حد تحملش روی آن قرار ندهید.

سطح ایستایی صندلی پلاستیکی ساده پایه های آن است. پایه های این صندلی از جنس پلاستیک مرغوب ساخته می شوند. به همین دلیل برای تحمل وزنهای نسبتا سنگین مقاوم و بادوام هستند و از سقوط صندلی جلوگیری می کنند.

علی رغم اینکه قیمت صندلی پلاستیکی ساده بسیار مناسب است، جلوه ای زیبا به رستوران، کافی شاپ، سالن غذاخوری یا هر مکان دیگری می بخشد و با توجه به جنس مرغوبی که دارد در دراز مدت دچار آسیب دیدگی نمی شود.

صندلی پلاستیکی ساده

 

خرید صندلی پلاستیکی ساده

صندلی پلاستیکی ساده پس از تولید در کارخانه به بازارهای سراسر کشور عرضه می شود و شما عزیزان می توانید در تمامی فروشگاه های عرضه کننده محصولات پلاستیکی، به این محصول دسترسی داشته باشید.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و مغازه های عرضه کننده کالای پلاسکو از تنوع این صندلیها در رنگ بندی مختلف دیدن کنید و پس از مقایسه برندها بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید به نمایندگی فروش صندلی پلاستیکی که عرضه کننده مستقیم هر برند هستند مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کنید. این نمایندگیها، فروشندگان مستقیم کارخانه ها هستند که محصولات را پس از تولید در نمایندگی با قیمت کارخانه به فروش می رسانند.

صندلی پلاستیکی ساده

روش دیگری که می توانید با استفاده از آن خرید صندلی پلاستیکی را انجام دهید، خرید از فروشگاه های آنلاین است. کسب و کار اینترنتی با توجه به مزایای زیادی که دارد، امروزه توانسته پیشرفت چشم گیری داشته باشد. بسیاری از مردم ترجیح می دهند کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند و از دردسرها و خیابان گردیهای گذشته دور بمانند. در این صورت مشتریان عزیز امکان این را دارند که در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه ای از کشور، محصول مورد نظر خود را ببینند، اطلاعات مربوط به آن را مطالعه کنند و پس از ثبت سفارش، بدون هیچ دردسری خرید خود را درب منزل تحویل بگیرند.

در کنار همه این روشها برخی از خریداران عمده این محصول، مراجعه حضوری و مستقیم به تولیدی و کارخانه برند مورد نظر را ترجیح می دهند چرا که با این کار می توانند به راحتی از تمامی تنوع محصولات بدون هیچ محدودیتی دیدن کنند و در صورت رضایت محصول مورد نظر خود را به قیمت کارخانه و به طور عمده خریداری نمایند.

صندلی پلاستیکی ساده

 

بورس صندلی پلاستیکی ساده

مراکز بورس صندلی پلاستیکی ساده در سراسر کشور رونق فراوانی دارند. تولید کنندگان صندلی پلاستیکی در ایران بهترین کیفیت را در محصولات خود گنجانده و به بازارهای سراسر ایران عرضه می کنند و این موضوع سبب جلب رضایت مشتریان طی سالها فعالیت این عرضه کنندگان شده است.

رنج قیمت فروش صندلی پلاستیکی ساده متفاوت است و این موضوع به معیارهایی چون نوع طراحی، ابعاد، کیفیت و رنگ بندی محصول وابسته است. اما به طور کلی قیمت فوق العاده مناسب این محصول موجب شده که بسیاری از مشتریان از خرید خود چه به صورت عمده و چه به صورت تک احساس رضایت کنند.

مشتریان عزیز برای خرید صندلی پلاستیکی ساده باید به مرکز بورس فروش برند مورد نظر خود مراجعه کنند و پس از کسب اطلاعات در رابطه با محصول و مقایسه ای موثر با نمونه های مشابه، گزینه مناسب را انتخاب کنند.

صندلی پلاستیکی ساده

این مراکز بورس محصولات پلاستیکی به شکل حضوری و آنلاین آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به این مراکز دسترسی داشته باشید.

مجموعه هیراد پلاست به منظور ارائه مشاوره های موثر در رابطه با خرید صندلی پلاستیکی و دیگر محصولات در واتساپ و تلگرام نیز پاسخگوی شما عزیزان می باشد تا بتوانید با صرف کمترین هزینه به تیم حرفه ای مشاوران ما دسترسی داشته باشید.

راه های ارتباطی با مجموعه هیراد پلاست در سایت ما درج شده است. با مراجعه به سایت اطلاعات لازم را مطالعه و در صورت لزوم با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید تا از خطرات احتمالی خرید دور بمانید و خریدی مطمئن، به صرفه و اقتصادی را تجربه کنید.

از همراهی همیشگی شما سپاسگزاریم.

صندلی پلاستیکی ساده

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *