صندلی پلاستیکی استخری

صندلی های پلاستیکی جزو کاربردی ترین وسایل مورد نیاز منزل هستند که استفاده بالایی در بین مردم و برای محیط های مختلف دارند و بر اساس کاربرد آن ها به انواع گوناگونی از جمله صندلی های استخری و … طبقه بنوی می شوند.

بازار خرید صندلی پلاستیکی استخری به صورت اینترنتی در این شرایط فعلی و ویژه ای که وجود دارد، بسیار داغ تر از قبل سده است و بیشتر افراد خرید غیر حضوری را ترجیح می دهند و این بازارها تیز از بالاترین تنوع در اجناس و قیمت ها برخوردار بوده و به همین علت باعث استقبال بیشتر مردم شده است.

صندلی پلاستیکی استخری

 

آنچه باید از صندلی پلاستیکی پایه فلزی بدانید

صندلی پلاستیکی استخری

در این قسمت می خواهیم به طور کلی هر آنچه که باید از صندلی پلاستیکی پایه فلزی بدانید را برایتان توضیح دهیم و امیدواریم که مورد پسند شما قرار بگیرد.

این صندلی های تاشو در میان انواع مختلف صندلی های پلاستیکی محبوب تر هستند و دلیل آن هم طول عمر بیشتر آن ها نسبت به سایر نمونه های مشابه می باشد و دلیل این امر هم جنس پایه های آن ها است که فلزی بوده و دیرتر از صندلی هایی که پایه پلاستیکی دارند، خراب می شوند.

این نوع صندلی ها از تنوع بالایی در طرح و رنگ و مدل برخوردار هستند و برای همین کارایی بالایی دارند و بسیار پرفروش می باشند.

از برتری های این نوع صندلی ها نسبت به انواع دیگر می توان مواردی همچون طرح و ظاهر شیک و جمع و جور، تنوع بالای رنگبندی، قابل شست و شو بودن و تمیز کردن، قابل استفاده در محیط های مختلف و …را نام برد.

همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده است که کاملا سازگار با فرم بدن می باشد و اصول طراحی آن هم بر اساس راحتی فرد در نظر گرفته می شود.

همانطور که در بالا گفته شد مدل های زیادی برای صندلی تاشو وجود دارد که یک نمونه از آن ها صندلی های پلاستیکی حصیری پایه فلزی هستند و ظاهر بسیار شیکی هم دارند و جلوه خاصی به محیط مورد استفاده خود می دهند.

به طور کلی باید بدانید که صندلی های پلاستیکی انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها صندلی پلاستیکی دسته دار، بدون دسته، اداری، رستورانی و… می باشند و هر کدام از آن ها هم تنوع زیادی در بازار دارند و بر حسب تامین سلایق مختلف ساخته شده اند.

3 مورد از مزایای صندلی پلاستیکی تاشو

3 مورد از مزایای صندلی پلاستیکی تاشو صندلی های پلاستیکی از نوع مدل تاشو به خاطر سبک خاصی که در طراحی آن ها به کار برده شده است، مزایای زیادی نسبت به انواع دیگر دارند و برای همین کارایی و موارد مصرف بالایی دارند که در ادامه برای آشنایی بیشتر به 3 مورد از مزایای صندلی پلاستیکی تاشو خواهیم پرداخت که به شرح زیر می باشند:

1.فضای کمی اشغال می کنند

این نوع از صندلی ها به خاطر این که تاشو هستند، حجم و ابعاد آن ها پس از جمع شدن بسیار کمتر از قبل می شود و برای همین جای کمتری هم می گیرند و علاوه بر این لازم به ذکر است که از نظر قیمت هم بسیار ارزان تر بوده و استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

2.وزن بسیار سبکی دارند

این مدل از صندلی ها به خاطر جنس تشکیل دهنده آن ها که اغلب هم پلاستیکی بوده و یا از ورقه های آلومینیومی تشکیل می شود، وزن بسیار کمی دارند و بسیار سبک هستند و برای همین جابجایی و انتقال آن ها کار بسیار راحت تری می باشد.

3.از مقاومت بالایی برخوردارند

اینگونه صندلی ها را برای اینکه بیشتر برای محیط های بیرون و مسافرت ها و … استفاده می کنند، طوری می سازند که محکم و مقاوم باشند و برای همین آسیب پذیری کمتری در مقابل فشارهای وارده دارند و کانلا ضد آب هم هستند و با مرطوب شدن هم آسیب نخواهند دید.

مشخصات مهم صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی استخری

از مشخصات مهم صندلی پلاستیکی دسته دار می توان به موارد زیر اشاره کرد که به شرح زیر می باشد:

•این مدل صندلی ها مشخصه مهمی دارند که آن ها را بسیار محبوب و کارآمد کرده است و آن هم قرار گیری آن ها بر روی هم در زمان هایی می باشد که مورد استفاده قرار نمی گیرند و افراد می توانند پس از استفاده آن ها را به صورت عمودی روی هم گذاشته و جمع آوری کنند و بدین ترتیب جاگیری بسیار کمتری خواهند داشت.

•ویژگی دیگر آن ها ضخامت بالایی مواد به کار برده شده در تولید آن ها است که به صورت چند لایه می باشند و برای همین وزن بالایی را تحمل می کنند و بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه های محکم هستند و برای همین تا زمان های بسیار طولانی سالم باقی می مانند و به راحتی شکسته نخواهند شد.

•از مشخصات دیگر آن ها می توان به جنس بسیار باکیفیت و درجه یک به کار رفته در آن ها اشاره کرد که باعث شده در مقابل عوامل و شرایط محیطی کمتر آسیب ببینند و به هیچ عنوان ظاهر آن ها دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نخواهند شد.

بازرگانی فروش صندلی پلاستیکی استخری

بازرگانی فروش صندلی پلاستیکی استخری از آن جایی که تقاضا برای صندلی های پلاستیکی بسیار بالا می باشد و به سبب کارایی و به صرفه بودن آن ها فروش بسیار زیادی دارند، افراد زیادی در این بازار وارد شده اند که از شهرهای مختلفی هم شروع به فعالیت و تولید و عرضه انواع صندلی های پلاستیکی استخری کرده اند و آن ها را برای فروش بیشتر در داخل کشور و حتی صادر کردن به کشورهای خارجی به شیوه آنلاین در معرض عرضه قرار می دهند و از این طریق سعی دارند به مرکز اصلی عرضه این محصول تبدیل شوند و بیشترین سهم از صادرات را هم به خود اختصاص دهند.

بازرگانی فروش صندلی پلاستیکی استخری با ایجاد باکیفیت ترین نوع این محصول و به کارگیری خلاقیت در طرح ها و مدل های آن ها توانسته اند بازارهای داخلی را به طور کاملی تامین نمایند و با توجه به فروش مستقیم آن ها و قیمت بسیار ارزانی که دارند، مشتری های زیادی از انواع کشورهای دوردست و همسایه خریدار تولیدات ایرانی هستند و بر این اساس پخش محصولات گسترش چشمگیری پیدا کرده است و علت اصلی آن هم فروش آتلاین و مستقیم می باسد.

این بارگانی ها با ارائه صندلی های باکیفیت خود در فروشگاه های آنلاین موفق به معرفی بیشتر آن ها سده اند و توانسته اند جذب مستری داشته باشند و در نهایت هم از صادرات تولیدات خود سود زیادی به دست آورده اند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *