گلدان پلاستیکی نرده ای دیجی کالا

داشتن گل به همراه گلدان در محیط کاری و یا خانه و حتی فضای آزاد باعث شادابی و طراوت ذهن بالا رفتن راندمان کاری شما می شود. علاوه بر حسِ خوبِ داشتنِ گل در محیط، گلدانها نقش بسیار با اهمیتی در ایجاد دکوراسیون فضای شما را دارا هستند. گلدانهای پلاستیکی نرده ای، به زیبایی هرچه تمام تر باعث دیزاین اتاق شما می شود. این محصول فضای کمتری را نسبت به گلدانهای آویزان در بر می گیرد که این خود بر زیبایی این محصول و محیط شما می افزاید. گلدان پلاستیکی نرده ای موجود در دیجی کالا در انواع رنگها و طرح ها ارائه می شود که شما را در انتخاب محصول خاص خود کمک می کند. در این مطلب نیز هیراد پلاست قصد دارد به صورت کاملا اختصاصی به ارائه اطلاعات مهم در رابطه با این محصول بپردازد. همراه ما باشید.

معرفی و نقد و بررسی گلدان نرده ای پلاستیکی دیجی کالا

 

معرفی و نقد و بررسی گلدان نرده ای پلاستیکی دیجی کالا

گلدانهای نرده ای بخاطر ماهیت این نوع گلدان از پلاستیک تهیه می شوند که وزن پایینی داشته باشد که بعد از کاشت گل در آن و ریختن خاک باز بتوان براحتی و بدون دردسر بر روی نرده نصب شود و نگران افتاد و خراب شدن گیاهان حساس خود نباشید. علاوه بر وزن پایین گلدان پلاستیکی نرده ای، پلاستیکی بودن باعث انعطاف بالای این محصول می شود که شما را قادر می سازد که حتی اگر احتمال افتادن گلدان شما وجود دارد، نگران شکستن و از بین رفتن گلدان خود نباشید.

استفاده از جنس پلاستیک در گلدان نرده ای باعث پایین امدن قیمت نهایی این محصول می شود که آن هم بدلیل قیمت کم ماده اولیه و همچنین قیمت پایین پروسه فراوری پلاستیک می باشد. همچنین پلاستیکی بودن این محصول ما را قادر می سازد که آن را در تمامی سایزهای مختلف و همچنین اشکال مختلف دراوریم و به بازار عرضه کنیم. از خواص پلاستیک می توان به ترکیب راحت این ماده با رنگهای مختلف اشاره کرد که شما می توانید قدرت انتخاب بین طیف وسیعی رنگ را داشته باشید.

پلاستیک علاوه بر شکننده نبودن، ویژگیهای دیگری مثل لب پر نشدن این محصول هنگام جابجایی و اسباب کشی و یا اثر نداشتن خط و خش بر بدنه آن، را شامل می شود. در میان گلدانها، گلدان پلاستیکی نرده ای از محصولات پرطرفدار می باشد که در انواع رنگ و طرح برای شما عزیزان در دسترس قرار گرفته اند. این محصول به صورت تکی و دوتایی و همچنین به صورت پکهای چندتایی که شامل سایز کوچک تا بزرگ این محصول می باشد را شامل می شود. خاص بودن را با ما امتحان کنید.

خرید گلدان نرده ای بزرگ دیجی کالا

 

خرید گلدان نرده ای بزرگ دیجی کالا

بسیاری از شرکتهای موجود در بازار به ارائه و تولید گلدانهای نرده ای پرداخته اند. یکی از وجه تمایزهای ما با دیگر رقبا، تولید گلدان نرده ای در سایز بزرگ برای شما عزیزان می باشد. همانطور که می دانید گلدان پلاستیکی نرده ای هرچقدر هم بزرگ باشد باز هم به دلیل نرده ای بودن آن، تحمل وزن نهال و یا درختچه ها را ندارد و برای کاشت چند گیاه به کار می رود.

شما با مراجعه به دیجی کالا و دیدن قیمتهای گلدان پلاستیکی بزرگ شگفت زده خواهید شد. با صرف زمان بسیار کوتاه و مراجعه به دیجی کالا از تمامی مدلها و سایزهای مختلف گلدان پلاستیکی نرده ای و هکچنین انواع و اقسام مختلف طرح و رنگ دیدن فرمایید.

آیا می توان از گلدان پلاستیکی مخصوص نرده برای بالکن هم استفاده کرد؟

 

آیا می توان از گلدان پلاستیکی مخصوص نرده برای بالکن هم استفاده کرد؟

همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، دلیل اصلی تولید انواع گلدان‌ نرده ای پلاستیکی این است که افراد آن‌ها را بر روی نرده‌های بالکن خود قرار دهند. گلدان نرده ای بالکن دارای انواع اشکال و سایزهای مختلف است و هر کدام نیز دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد مخصوص به خود هستند. گلدان نرده ای ترکیبی از گلدانهای معمولی و گلدانهای آویزان و یا همان سقفی می باشد در صورتیکه تحما وزن بالاتری را دارا هستند در عین اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند.

شما براحتی هرچه تمام تر می توانید بالکن خود را با گلدانهای پلاستیکی نرده ای دیزاین کنید و حس خوب طراوت و سرزندگی را برای خود و خانواده عزیزتان فراهم کنید. به قطع می توان گفت که ما با تولید گلدان پلاستیککی نرده ای در طیف رنگی وسیع، تمامی سلیقه ها را مدنظر داشته ایم و بعید است که رنگی مدنظر شما باشد که ما به آن نپرداخته باشیم. علاوه بر استفاده این محصول بر روی نرده و بالکن، شما می توانید براحتی آن را در تراس خود استفاده کنید.

 

فروش بی واسطه گلدان پلاستیکی نرده ای

گلدانهای نرده ای پلاستیکی فروش بسیاری را از آن خود کرده اند زیرا دارای طرفداران بسیار زیاد هستند. اگر شما به عنوان یک خریدار قصد دارید تعداد زیادی از این گلدانها را با قیمت مناسب خریداری کنید، می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول با قیمت بسیار مناسب کرده و بالکن یا پنجره های خود را به وسیله این گلدان به زیبایی هرچه تمام تر تزئین کنید.

اما اگر به عنوان یک تولید کننده در این زمینه به فعالیت می ‌پردازید می توانید از طریق هیراد پلاست فروش خود را چندین برابر کنید. کافیست تنها به ایجاد همکاری با هیراد پلاست بپردازید و محصولات خود را در اختیار این عرضه کننده قرار دهید. سپس مشاهده می کنید که تا چه اندازه فروش شما سود بیشتری را به خود اختصاص می دهد زیرا مشتریان هیراد پلاست تعداد بسیاری را به خود اختصاص داده اند و همچنین به عنوان مشتری ثابت این فروشگاه هستند، پس محصولات شما با فروش بسیاری رو به رو خواهند شد.

معمولا همواره فروش گلدان نرده ای به صورت اینترنتی بیشتر از فروش این محصول به صورت حضوری رونق داشته است. از سویی دیگر این محصول نیز به صورت عمده هم توسط هیراد پلاست به فروش می رسد. پس می توان گفت که هیراد پلاست بهترین انتخاب برای خرید انواع گلدان نرده ای پلاستیکی است. از شما عزیزان گرامی که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید صمیمانه کمال تشکر را داریم. شما لایق بهترینها هستید و ما آن را برای شما مهیا می کنیم.

1 / 5. 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *