استعلام قیمت گلدان پلاستیکی آویز قبل از خرید یک اقدام اساسی و مهم می باشد چون تغییرات نرخ ارز و تورم باعث شده قیمت این نوع کالا همانند تمام کالا ها دارای نوساناتی باشد.

گلدان های گلاستیکی به دلیل متنوع بودن طرح و مدل و قیمت مناسبی که دارند نسبت به دیگر گلدان ها تقاضای زیادی در بازار کسب کرده اند.

گلدان پلاستیکی آویز

 

انواع گلدان پلاستیکی آویز

انواع گلدان پلاستیکی آویز

انواع گلدان پلاستیکی آویز شامل گزینه های زیر می شوند:

  • گلدان پلاستیکی آویز مربعی
  • گلدان پلاستیکی آویز مستطیلی
  • گلدان پلاستیکی آویز گرد
  • گلدان پلاستیکی حصیری آویزی

این نوع گلدان ها بسیار سبک می باشند و کفی مقاوم و ضخیمی دارند به همین دلیل خرید آن ها در طیف وسیعی انجام می شود علاوه بر این لبه مناسبی دارند تا بتوانند قلاب آویز را نگهداری کنند محل زهکشی آن ها را می توانید خودتان بر اساس نوع گیاهی که داخل آن ها قرار می گیرد مشخص نمایید که این ویژگی در دیگر گلدان ها وجود ندارد و تولید کنندگان آن با ایجاد خلاقیت سعی کرده اند مدل های شیک و بازار پسندی را روی آن ها ایجاد کنند و همین باعث شده استقبال زیادی از آن ها شود.

با استفاده از مواد پلاستیکی درجه یک و نو ساخته شده اند به همین دلیل استحکام و مقاومت بالای دارند و طرح های آن ها به قدری زیبا، شیک و خیره کننده می باشد که به هیچ عنوان نمی توان بدون لمس کردن پلاستیکی بودن آن ها را تشخیص داد و از انواع مدل های آن ها می توان به گلدان پلاستیکی آویزی، نرده ای، طبقه ای، دیواری، پایه دار و… اشاره کرد که تمام نمونه های بالا دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند و همین باعث شده شما بتوانید مطابق با دکوراسیون منزل خود آن ها را خریداری کنید.

توزیع کننده گلدان پلاستیکی آویز

توزیع کننده گلدان پلاستیکی آویز

توزیع کننده گلدان پلاستیکی آویز با در نظر گرفتن سلیقه های متنوع، دکوراسیون های مختلف و بودجه های متنوع سعی می کند تمام مدل ها و اندازه های مختلف محصول را در دسترس مشتریان بگذارد.

مزیت های استفاده از این نوع گلدان ها باعث شده توزیع کننده آن بتواند بازار خوبی را نصیب خود کند که ما در زیر به برخی از آن اشاره می کنیم:

  • گیاه داخل گلدان پلاستیکی همیشه مرطوب است که این باعث صرفه جویی در مصرف آب برای آبیاری آن می شود برای همین گیاه هانی که در فضاهای باز مانند بالکن ها نگهداری می شوند باعث می گردد تا خاک گلدان همیشه مرطوب بماند.
  • به راحتی می توانید در هنگام تعویض خاک و کود گلدان آن را بشویید و ضد عفونی کنید چون آب به هیچ عنوان باعث پوسیدگی آن نمی شود.
  • کیفیت و استحکام بالای دارند.
  • نسبت به دیگر گلدان ها قیمت مناسبی دارند.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *