انواع کلمن پلاستیکی

انواع کلمن پلاستیکی در ارزان ترین قیمت بصورت عمده و تک با یک خرید مطمئن و در کوتاه ترین زمان و با حذف واسطه در اختیار شما همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت. و شما می توانید یک خرید مطمئن را با ما تجربه کنید.

کلمن پلاستیکی درجه یک

کلمن های پلاستیکی لوکس را به قیمت حراجی خریداری کنید

همیشه در یک خرید با توجه به پولی که دارید دچار تردید می شوید که آیا با پرداخت این مبلغ می توانم یک کالای لوکس و درجه یک را تهیه نمایم، یا باید یک کالای حراجی که چندان نمی توان نسبت به دوام و کیفیت آن مطمئن بود را تهیه کنم.
اما در کارخانه تولیدی کلمن های پلاستیکی، با حذف واسطه ها تلاش کرده ، انواع کلمن های پلاستیکی بصورت ارزان و مقرون بصرف را در اختیار علاقمندان قرار دهد.
با این کار علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی این کارخانه بصورت مستیم انواع کلمن های پلاستیکی را با یک قیمت ارزان و باور نکردنی تهیه کنند، البته این ارزان بودن باعث نخواهد شد که یک کالای حراجی به دست شما برسد، بلکه شما با یک قیمت مناسب یک کالای لوکس و درجه یک را خریداری می کنید، که از کارایی و دوام خوبی بهره مند خواهد بود.
با خرید مستقیم از تولید کننده کلمن های پلاستیکی می توانید هزینه ها را بسیار پایین آورده و با یک قیمت ارزان و باور نکردنی کلمن پلاستیکی زیبا و لوکس را خریداری کرد.

انواع کلمن پلاستیکی

قیمت انواع کلمن پلاستیکی در طرح ها و رنگ های مختلف

کلمن های پلاستیکی با توجه به طرح ، رنگ و حجم آبی که در آنها جای می گیرد دارای قیمت های مختلف است که شرح آن بصورت زیر است:

 

  • کلمن های پلاستیکی مسافرتی( در اندازه های دو لیتری
    ، سه لیتری و چهار لیتری ) از 15 هزار تومان تا 25 هزار تومان
  • کلمن های پلاستیکی پایه دار در اندازه های شش لیتری 21 هزار تومان
  • کلمن های دو قلو 25 هزار تومان
  • کلمن های چند قلو 30 هزار تومان
  • کلمن های چرخدار در سایز های بزرگ در قیمت های 50 هزار تومان به بالا

این قیمت ها بصورت تکی است چنانچه کسانی قصد خرید انواع کلمن های پلاستیکی به بصورت عمده را داشته باشند می توانند از تخفیف های خوبی بهره مند شوند.
با یک انتخاب درست می توانید یک کلمن پلاستیکی خوب و با دوام را تهیه کنید.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *